Initiatives.ge
    • მთავარი
    • ჩვენ შესახებ
    • პროექტები
    • კონკურსები
    • დონორები
    • კონტაქტი
    შესვლა ან რეგისტრაცია

    Ხელოვნური ინტელექტი მისი გამოყენება პრაქტიკაში

    • პროექტების სიაში დაბრუნება
    • პროექტის შესახებ
    • შეფასება 1
    • prev
    • next
    • ჩანიშვნა
    • გაზიარება
    • გასაჩივრება
    • prev
    • next
    პროექტის ხელმძღვანელის სარეგისტრაციო ინფორმაცია
    • ავტორი
      ანანო გელაშვილი
    • პროექტის ხელმძღვანელის სახელი და გვარი, თანამდებობა
      ანანო გელაშვილი, სამოქალაქო კლუბის ლიდერი
    • აპლიკანტის დაბადების თარიღი
      2009-03-07
    • აპლიკანტის მისამართი (ფაქტიური)
      თამარ მეფის 4
    • მობილური ტელეფონი
      551544566
    • ელექტრონული ფოსტა
      anano.gelashvili24@gmail.com
    დეტალური ინფორმაცია
    • პროექტის ხანგრძლივობა
      3 თვე
    • პროექტში ჩართული ყველა პიროვნება, მათი სტატუსი და კონკრეტული მოვალეობები

      ანანო გელაშვილი. სამოქალაქო კლუბის ლიდერი

      სალომე შეყელაშვილი, სამოქალაქო კლუბის ლიდერი და სკოლის თვითმმართველობის წევრი.

      მათი მოვალეობაა ორგანიზება გაუწიონ ზემოხსენებულ აქტივობებს.

    • მოთხოვნილი თანხა (დოლარი)
      400
    • თანამონაწილეობის თანხა (დოლარი)
      50
    • მიგიღიათ თუ არა უკვე თქვენ ან თქვენი პროექტის სხვა მონაწილეს Initiatives.GE -ს საგრანტო პროგრამის ფარგლებში დაფინანსება
      არა
    • როგორ შეიტყვეთ კონკურსის შესახებ
      რეგიონული კოორდინატორი
    • პროექტის მოკლე აღწერა

      პროექტის მიზანი
      პროექტის მიზანია, სკოლის მოსწავლეებში ხელოვნური ინტელექტის (AI) შესახებ ცნობიერების ამაღლება, მისი გამოყენების უნარების განვითარება და ტექნოლოგიური შესაძლებლობების მიმართ ინტერესის გაღვივება.

       

    • მოსალოდნელი შედეგები

      მოსალოდნელი შედეგები:

      მოსწავლეები მიიღებენ საფუძვლიან ცოდნას AI-ის ძირითადი პრინციპების შესახებ.
      მონაწილეები გაიგებენ, როგორ გამოიყენება AI სხვადასხვა სფეროებში.
      მოსწავლეები განავითარებენ პრაქტიკულ უნარებს AI-ის გამოყენებით მარტივი პროექტების შექმნაში.
      გაიზრდება მოსწავლეების მოტივაცია STEM (მეცნიერება, ტექნოლოგია, ინჟინერია და მათემატიკა) დისციპლინების შესწავლის მიმართ.

    • საჭიროებების/პრობლემის აღწერა

      საჭიროებებისა და პრობლემის აღწერა

      თანამედროვე ტექნოლოგიების განვითარება და ხელოვნური ინტელექტის (AI) როლი საზოგადოების სხვადასხვა სფეროში დღითი დღე იზრდება. თუმცა, განათლების სფეროში შეინიშნება გარკვეული ხარვეზები, რაც ხელს უშლის მოსწავლეების მომზადებას ამ სწრაფად ცვალებად რეალობაში.

      ძირითადი პრობლემები და საჭიროებები:

      ინფორმაციის ნაკლებობა:
      მოსწავლეებს არ აქვთ საჭირო ცოდნა ხელოვნური ინტელექტის მუშაობის პრინციპებისა და მისი ყოველდღიურ ცხოვრებასა და სხვადასხვა ინდუსტრიაზე გავლენის შესახებ.
      პრაქტიკული უნარების დეფიციტი:
      სკოლებში აკლია პროგრამები და ინიციატივები, რომლებიც მოსწავლეებს პრაქტიკულად აზიარებენ AI-ის ტექნოლოგიებს, როგორიცაა მონაცემთა ანალიზი ან მარტივი ალგორითმების შექმნა.
      ტექნოლოგიებთან ინტეგრაციის პრობლემა:
      ბევრ სკოლაში არ არის სათანადო ტექნოლოგიური რესურსები (კომპიუტერები, პროგრამული უზრუნველყოფა, ინტერნეტთან წვდომა), რაც ხელს უშლის AI-ის სწავლების პროცესს.
      STEM განათლების განვითარების საჭიროება:
      ბევრ მოსწავლეს აკლია მოტივაცია და ინტერესი მეცნიერებისა და ტექნოლოგიების მიმართ, რაც აფერხებს მათი ჩართულობის ზრდას STEM დისციპლინებში.
      მომავლის უნარების მოთხოვნა:
      ტექნოლოგიური პროგრესი ქმნის ახალ პროფესიებსა და გამოწვევებს, რის გამოც მოსწავლეებისთვის აუცილებელია მომავლის შრომის ბაზარზე მოთხოვნადი უნარების განვითარება.
      პროექტი მიზნად ისახავს ამ პრობლემების გადაჭრას ინფორმაციული სესიების, ვორკშოპების, პრაქტიკული გაკვეთილებისა და ინტერაქტიული აქტივობების მეშვეობით, რაც მოსწავლეებს საშუალებას მისცემს, უკეთ გაიცნონ AI-ის შესაძლებლობები და მზად იყვნენ ტექნოლოგიურ ეპოქაში ცხოვრებისთვის.

    • რა ღონისძიებები გატარდება აღნიშნული მიზნის მისაღწევად

      1. AI-ის გაცნობა სკოლის მოსწავლეებისთვის
      მოსწავლეებისთვის გაიმართება ტრენინგი, სადაც შეეძლებათ
      გაეცნონ ხელოვნური ინტელექტის ძირითად იდეებს და
      გააცნობიერონ, როგორ გამოიყენება იგი სხვადასხვა სფეროში.
      2. გამოკითხვის მოწყობა AI-ის შესახებ
      ჩატარდება გამოკითხვა, რომელიც მიზნად ისახავს
      მოსწავლეების ცოდნის შეფასებას AI-ის შესახებ და მათ
      დამოკიდებულებას ამ ტექნოლოგიასთან მიმართებაში.
      3. დისკუსიები სკოლის აუდიტორიებში
      გაიმართება ღია დისკუსიები სკოლებში, სადაც მოსწავლეები
      შეძლებენ მოსაზრებების გაზიარებას.
      4. ვორკშოპები და პრაქტიკული გაკვეთილები
      მოსწავლეებს მიეცემათ შესაძლებლობა, განახორციელონ
      პრაქტიკული სამუშაოები AI-ის გამოყენებასთან დაკავშირებით,
      მაგალითად, გამარტივებული პროგრამირების გაკვეთილები.
      5.AI-ზე პრეზენტაციები და პროექტები
      მოსწავლეები განახორციელებენ პროექტებს, რომლებშიც
      შეისწავლიან AI-ის გავლენას სხვადასხვა სფეროებზე და
      დააპრეზენტირებენ საკუთარ კვლევას კლასში.

    • მოკლედ აღწერეთ გრანტის ფარგლებში მოთხოვნილი ნივთების/მომსახურების/სხვა საჭიროება

      1. ტრენინგი და ვორკშოპი - მოსწავლეებისთვის მარტივი და
      პრაქტიკული კურსი AI-ის საფუძვლებზე. მასალები და
      პრაქტიკული აქტივობები.
      3. ტრენინგის ჩატარებისთვის ადგილის ანუ ფიზიკური სივრცის
      უზრუნველყოფა (ახალგაზრდული ცენტრი)
      2. მოწვეული ტრენერის/ექსპერტის ანაზღაურება

    • პროექტის პარტნიორები

      USAID-მხარს უჭერენ ფინანსურად, დაფინანსებას და მხარდაჭერას უზრუნველყოფენ.

      სკოლები

      უზრუნველყოფენ სივრცეს და ორგანიზაციულ მხარდაჭერას პროექტის განხორციელებისთვის.

      ეს პარტნიორები უზრუნველყოფენ პროექტის ტექნიკურ, აკადემიურ და ფინანსურ მხარეებს.

    • ვინ არიან პროექტის ბენეფიციარები

      ხაშურის მუნიციპალიტეტში არსებული თემები და მათი წევრები: ადგილობრივი მოსახლეობა, მასწავლებლები, მოსწავლეები და ამ საკითხით დაინტერესებული პირები.

    • აღნიშნული ბენეფიციარების რაოდენობები ცალ-ცალკე

      დაახლოებით რაოდენობა:

      პედაგოგები- 5-10

      მოსწავლე- 45-50

      მშობლები- 5-10

    • შესაძლო რისკები, რამაც შეიძლება ხელი შეუშალოს პროექტის წარმატებით განხორციელებას. განსაზღვრეთ მათი თავიდან აცილების გზები

      პროექტის რისკები და მათი თავიდან აცილების გზები:

      ტექნიკური რესურსების ნაკლებობა:

      რისკი: საკმარისი კომპიუტერები, პროგრამული უზრუნველყოფა ან ინტერნეტი შესაძლოა არ იყოს ხელმისაწვდომი.
      თავიდან აცილება: ტექნოლოგიური პარტნიორების ჩართვა, დამატებითი ტექნიკის მოძიება და გრანტების მოპოვება.
      მოსწავლეების ჩართულობის დეფიციტი:

      რისკი: მონაწილეები შეიძლება არ დაინტერესდნენ ან მოტივაცია არ ჰქონდეთ.
      თავიდან აცილება: აქტივობების ინტერაქტიული და შემოქმედებითი ხასიათის მორგება და მათი ინტერესების გათვალისწინება.
      ფინანსური შეზღუდვები:

      დროის მენეჯმენტის პრობლემა:

      რისკი: აქტივობები შესაძლოა არ შეესაბამებოდეს სასწავლო განრიგს.
      თავიდან აცილება: სკოლებთან წინასწარი შეთანხმება და მოქნილი გრაფიკის შექმნა.

    • პროექტის მდგრადობა მისი დაფინანსების დასრულების შემდეგ

      პროექტის მდგრადობა დაფინანსების დასრულების შემდეგ:

      პროექტი ისე იქნება დაგეგმილი, რომ მისი შედეგები და რესურსები სამომავლოდაც ეფექტურად გამოიყენებოდეს. ძირითადი აქცენტი გაკეთდება ცოდნის გადაცემასა და უნარების განვითარებაზე, რაც საშუალებას მისცემს მონაწილეებს დამოუკიდებლად გააგრძელონ საქმიანობა.

      პროექტის გაგრძელების გზები:

      ტრენინგ-გავლილი პედაგოგები და მოსწავლეები:

      მონაწილეები, რომლებიც მიიღებენ ცოდნას და გამოცდილებას, შეძლებენ მის გაზიარებას სხვა მოსწავლეებისთვის.
      მასწავლებლები გამოიყენებენ პროექტის ფარგლებში მიღებულ მასალებსა და მეთოდებს, როგორც სასწავლო პროცესის მუდმივ ნაწილს.

      მოტივაციისა და ცნობიერების ამაღლება:

      მოსწავლეების მოტივაციის ამაღლება ხელს შეუწყობს STEM სფეროების მიმართ ინტერესის ზრდას, რაც ბუნებრივად განავითარებს პროექტით დაწყებულ მიმართულებებს.
      სამომავლო დაფინანსების მოზიდვა:

      პროექტის წარმატების დემონსტრირება ხელს შეუწყობს ახალი გრანტების მოპოვებას ან სპონსორების ჩართვას, რათა განხორციელდეს პროექტის გაფართოება.
      მოკლედ, პროექტის მდგრადობას უზრუნველყოფს  რესურსების მუდმივი ხელმისაწვდომობა, მოსწავლეების ინტერესი და აქტიური პარტნიორული ურთიერთობები.

    • პროექტის ბიუჯეტი
      https://initiatives.ge/wp-content/uploads/listing-uploads/project_budget_file/2024/11/biujeti.-.xlsx
    • რეგიონი
      შიდა ქართლი, ხაშური
    მოკლე აღწერა ვებ საიტისთვის

    ჩვენ გთავაზობთ ტრენინგებს, დისკუსიებს, ვორკშოპებსა და პრაქტიკულ გაკვეთილებს, რათა მოსწავლეებმა გაიგონ AI-ის საფუძვლები, მისი გამოყენება და გავლენა სხვადასხვა სფეროებში. მონაწილეობით შექმნან პროექტები, შეისწავლონ  ახალი უნარები და წარმოაჩინონ საკუთარი იდეები.

    დონორი
    USAID
    • მარიამ მანველიშვილი
      დეკემბერი 11, 2024 | 2:40 pm

      პროექტის იდეა აქტუალურია, მოსწავლეების ინტერესი აღნიშნულ საკითზე სხვა პირისპირი შეხვედრების დროსაც გამოკვეთილა. თუმცა, პროექტი მორგებულია სასკოლო გარემოზე.

      პროექტის იდეა შეესაბამება კონკურსის მიზნებს

      პროექტი პასუხობს ადგილობრივ საჭიროებებს

      პროექტის განხორციელება მოიცავს მოსწავლეთა თანამშრომლობას სხვადასხვა სექტორთან

      პროექტს აქვს მდგრადობის პოტენციალი

      გაიარეთ ავტორიზაცია კომენტარის დასამატებლად
    კომენტარის დამატება

    კომენტარის დატოვება · კომენტარის გაუქმება

    კომენტარის დასამატებლად აუცილებელია ავტორიზაცია.

    • ka Georgian▼
      en Englishka Georgiande Germanit Italianes Spanishuk Ukrainian

    © 2024 Initiatives.ge | ყველა უფლება დაცულია

    Cart

      • Facebook
      • X
      • WhatsApp
      • Telegram
      • LinkedIn
      • Tumblr
      • Reddit
      • VKontakte
      • Mail
      • ბმულის კოპირება
      • Share via...