პროექტი ინიცირებულია ჩვენი, მოსწავლეების მიერ მას შემდეგ რაც სამოქალაქოს მასწავლებლისაგან გავიგეთ კონკურსის შესახებ, კლუბის „ჩატში “და სკოლაში ბევრი მსჯელობის შემდეგ გადავწყვიტეთ რაც ყველაზე მეტად გვჭირდებოდა მასზე დაგვეწერა პროექტი, ჩვენი მიზანია შევქმნათ ახალგაზრდული სივრცე, რომელიც დაგვეხმარება არაფორმალურ გარემში შევიკრიბოთ, დავგეგმოთ და განვახორციელოთ პროექტები/აქტივობები/ ღინისძიებები, ამ ეტაპზე ნამდვილად გვიჭირს შეკრება და არ გვაქვს ახალგაზრდული სივრცე სადაც კლუბურ მუსაობას გავუძღვებით, ეს პრობლემა წელს უფრო გამოიკვეთა, რადგან აქამდე მუდამ მასწავლებელი იყო ჩართული სივრცის მოწესრიგება გამონახვაში, ამ ეტაპზე კლუბი ნელ-ნელა გადადის დამოუკიდებელ მუშაობის ეტაპზე და მასწავლებელი მონიტორინგს გვიწევს, ჩვენ დავიწყეთ დაგეგმვა და განხორციელება აქტივობების და ჩვენი უნარების განვითარებაში, რომელიც კლუბური მუშაობის დროს გამოვიმუშავეთ განგვინტკიცდება, როგორიცაა დამოუკიდებლად/ ჯგუფური მუშაობის, კრიტიკული აზროვნების, თანამშრომლობის, მსჯელობისა და დებატებისათვის საჭირო უნარები.
ახალგზარდული სივრცე იქნება სკილის შენობაში.
მოკლევადიანი შედეგი: წიგნიერების დონის ამაღლება, ცნობიერების ამაღლება ეროვნული და საერთაშორისო დღეების შესახებ, საქართველოს ეეროვნული გმირების ისტორიის გაცნობა, პატრიოტულ-ეროვნული მოტივების მოტივაციისთვის.
გრძელვადიანი შედეგი: გამოვიმიშავებთ/განვიმტკიცევთ პრობელემის იდენტიფიცირების, გადაჭრის, მსჯელობის, თანამშრომლობის, გუნდური მუშაობის უნარ-ჩვევებს, განსაკუთრებითხებით მნიშვნელოვანი იქნება მათთვის ვინც წელს დაიწყოს სამოქალაო განათლების სწავლა.
სკოლაში არ გვაქვს სივრცე სადაც შევძლებთ ტავისუფლას შეკრებას, მსჯელობას დაგეგმვას სხვადასხვა აქტივობებისა და პროექტები, რადგან ყველა კეთილმოწყობილ კლასშ გაკვეთილები ტარდება, ამიტომ გვჭრდება არაფორმალური განათლების, ურთერთობების, მსჯელობისათვის და შეხვედრებისთვის ახალგაზრდული სივრცე.
ჩვენ ახალგაზრდები ნაწილობრივ ვგრძნობთ საზოგადოების გულგრილ დამოკიდებულებას სამშობლოსადმი, და ჩვენ თემში მოსწავლეებში, თანატოლებში გვინდა გავაღვივოთ ეროვნული სულისკვეთება, ხელი შევუწყოთ ერთმანეთი ჩამოვაყალიბოთ ღირსეულ საზოგადოების წევრებად, მოქალაქეებად.
ერთი პატარა ზომის დივანი
7 რბილი (ჩასაჯდომი) პუფები.
საკანცელარიო ნივთები
სამოქალაქო განათლების კლუბი და თვითმმართველობა ტანამშრომლობს აღნიშნული ინიციატივის ფარგლებში, გარდა ამისა ვითანამშრომლებთ სკოლის ადმინისტრაციიასთან სივრცის გამიყიფის შესახებ და სკოლის ბიბლიოთეკა.
სამოქალაქო განათლების პროგრამაში არაჩართული სკოლის მოსწავლეების მოწვევა/ჩართვა მათთვის საინტერესო აქტივობაზე.
მოსწავლეები, მასწავლებლები თემის მოსახლეობა, სულ დაახლოებით 100-ზე მეტი ადამიანი, რომლებიც რპგორც უშიალოდასევე სოციალური სექლის საშუალებით მიიღებენ ინფორმაციას.
პედაგოგი: 15;;
მოსწავლე: 76
ადგილობრივი თემის მოსახლეობა: 30-ზე მეტი ადგილობრივ მცოვრებს შეგვიძლია მივაწოდოთ სოციალური ქსელით ხმა.
1. გაუარესებული ეპიდემიოლოგიური მდგომარეობა, თუმცა შეგვიძლია შეხვედრები დისტანციურ რეჟიმში გავმართოთ შეხვედრები თუ პროექტს ბენეფიციარების უმრავლსესობა შეხვედრებში მონაწილეობას ვერ შეძლებს;
2. მოსწავლეთა დაბალი აქტივობა, ამის აღმოსაფხვრელად შეგვიძლია დიფერენცირებული მინდგომა გამოვიყენოთ, და მოსწავლეებს მივცეთ საშუალება მათთვის საიტერესო და საჭრო აქტივობებში ჩაერთნონ, დიფერენცირებული მიდგომა დაგვეხმარება პროექტიი მეტად სედეგიანი იყოს.
პროექტი მდგრადი იქნება რადგან მირებული/გამომუშავებული უნარ-ჩვევები სამუდამოდ აღიბეჭდება ჩვენ მესხიერებაში, ჩვენ როდესაც დავამტავრებთ სკოლას ეს ახალგაზრდული სივრცე იქნება მომავალი ტაობისთვისაც, რომელიც გააგრძელებენ ჩვენ კლუბური მუშაობის ტრადიციას, რატომ? იმიტომ რომ ჩვენ კეტებით სწავლა ვისწავლეთ მასწავლებლისგან და ჩვენც იმავეს გაგრძელებთ ჩვენ მცირეწლოვან ტანასკოლელებთან. ეს არაფორმალური გნათლება კი ხელს გვიწყობს შევქმნათ ჯანსაღი ახალგაზრდა სამოქალაქო საზოგადოება.
მოსწავლეები ვქმნით ახალგაზრდულ სივრცეს ახალგაზრდებისთვის, სადაც მოსწავლეებს გვექნება შესაძლებლობა საკუთარი ინტერესებისა და უნარების რეალიზების, პრობლემების იდენტიფიცირებისა და გადაჭრის გზების მოძიება.
კომენტარის დასამატებლად აუცილებელია ავტორიზაცია.
Marine Sudadze
დეკემბერი 5, 2024 | 8:37 pmმიზანია შევქმნათ ახალგაზრდული სივრცე, რომელიც დაგვეხმარება არაფორმალურ გარემში შევიკრიბოთ, დავგეგმოთ და განვახორციელოთ პროექტები/აქტივობები/ ღინისძიებები, ამ ეტაპზე ნამდვილად გვიჭირს შეკრება და არ გვაქვს ახალგაზრდული სივრცე სადაც კლუბურ მუსაობას გავუძღვებით, ეს პრობლემა წელს უფრო გამოიკვეთა, რადგან აქამდე მუდამ მასწავლებელი იყო ჩართული სივრცის მოწესრიგება გამონახვაში, ამ ეტაპზე კლუბი ნელ-ნელა გადადის დამოუკიდებელ მუშაობის ეტაპზე და მასწავლებელი მონიტორინგს გვიწევს, ჩვენ დავიწყეთ დაგეგმვა და განხორციელება აქტივობების და ჩვენი უნარების განვითარებაში, რომელიც კლუბური მუშაობის დროს გამოვიმუშავეთ განგვინტკიცდება, როგორიცაა დამოუკიდებლად/ ჯგუფური მუშაობის, კრიტიკული აზროვნების, თანამშრომლობის, მსჯელობისა და დებატებისათვის საჭირო უნარები.