Initiatives.ge
    • მთავარი
    • ჩვენ შესახებ
    • პროექტები
    • კონკურსები
    • დონორები
    • კონტაქტი
    შესვლა ან რეგისტრაცია

    ახალგაზრდები მომავლისთვის

    • პროექტების სიაში დაბრუნება
    • პროექტის შესახებ
    • შეფასება 1
    • prev
    • next
    • ჩანიშვნა
    • გაზიარება
    • გასაჩივრება
    • prev
    • next
    პროექტის ხელმძღვანელის სარეგისტრაციო ინფორმაცია
    • ავტორი
      ეთო ბალახაშვილი
    • პროექტის ხელმძღვანელის სახელი და გვარი, თანამდებობა
      ეთო ბალახაშვილი, მოსწავლე სამოქალაქო განათლებულს კლუბის „მიტრას“ ლიდერი
    • აპლიკანტის დაბადების თარიღი
      2008-01-12
    • აპლიკანტის მისამართი (ფაქტიური)
      სოფელი კახარეთი
    • მობილური ტელეფონი
      579322204
    • ელექტრონული ფოსტა
      etobalakhashvili9@gmail.com
    დეტალური ინფორმაცია
    • პროექტის ხანგრძლივობა
      4 თვე
    • პროექტში ჩართული ყველა პიროვნება, მათი სტატუსი და კონკრეტული მოვალეობები
      1. ეთო ბალახაშვილი, (კლუბის ლიდერი) და ლინდა მაჭარაშვილი (თვითმმართველობის თავმჯდომარე) მონიტორინგს გაუწევენ სამუშაო ბლოკებში მუშაობის პროცესს.
      2.  ლიზი ლომსაძე  ( კლუბის ვიცე-ლიდერი) მუშაობას გააგრძელებს ახალგაზრდულ სივრცეში კომპანია ფრიქსის მიერ დაფინანსებულ პროექტზე „წიგნი, რომელმაც შეცვალა სამყარო,“ წიგნების წაკითხვას, განხილვას და შეჯამებას თანსაკოლელებტან ერთად;
      3. სალომე ნებაძე, საბა კაპანაძე, ნანა ჭიტაძე და ლუნა ტყემლაძე ( კლუბისა და თვითმმართველობის წევრები) პასუხისმგებლები არიან უხელმძღვანელონ რუბრიკას: „ეროვნული გმირებუს კვალდაკვალ,“ მენტორობა.
      4. ლუნა ტყემალაძე, ანა აბრამიშვილი, ანა ძინძბაძე, ბარბარე ხარშილაძე ( კლუბისა და თვითმმართველობის წევრები) ეროვნული და საერთაშორის დღეების სამუშაო ბლოკში მუშაობის და ორგანიზაება.

       

       

       

    • მოთხოვნილი თანხა (დოლარი)
      450
    • თანამონაწილეობის თანხა (დოლარი)
      0
    • მიგიღიათ თუ არა უკვე თქვენ ან თქვენი პროექტის სხვა მონაწილეს Initiatives.GE -ს საგრანტო პროგრამის ფარგლებში დაფინანსება
      დიახ
    • როგორ შეიტყვეთ კონკურსის შესახებ
      რეგიონული კოორდინატორი
    • პროექტის მოკლე აღწერა

      პროექტი ინიცირებულია ჩვენი, მოსწავლეების მიერ მას შემდეგ რაც სამოქალაქოს მასწავლებლისაგან გავიგეთ კონკურსის შესახებ,  კლუბის „ჩატში “და სკოლაში ბევრი მსჯელობის შემდეგ გადავწყვიტეთ რაც ყველაზე მეტად გვჭირდებოდა მასზე დაგვეწერა პროექტი, ჩვენი მიზანია  შევქმნათ ახალგაზრდული სივრცე, რომელიც დაგვეხმარება არაფორმალურ გარემში შევიკრიბოთ, დავგეგმოთ და განვახორციელოთ პროექტები/აქტივობები/ ღინისძიებები, ამ ეტაპზე ნამდვილად გვიჭირს  შეკრება და არ გვაქვს ახალგაზრდული სივრცე სადაც კლუბურ მუსაობას გავუძღვებით, ეს პრობლემა წელს უფრო გამოიკვეთა, რადგან აქამდე მუდამ მასწავლებელი იყო ჩართული სივრცის მოწესრიგება გამონახვაში, ამ ეტაპზე კლუბი ნელ-ნელა გადადის დამოუკიდებელ მუშაობის ეტაპზე და მასწავლებელი მონიტორინგს გვიწევს, ჩვენ დავიწყეთ დაგეგმვა და განხორციელება აქტივობების და ჩვენი უნარების განვითარებაში, რომელიც კლუბური მუშაობის დროს გამოვიმუშავეთ განგვინტკიცდება, როგორიცაა დამოუკიდებლად/ ჯგუფური მუშაობის, კრიტიკული აზროვნების, თანამშრომლობის, მსჯელობისა და დებატებისათვის საჭირო უნარები.

      ახალგზარდული სივრცე იქნება სკილის შენობაში.

      1. ეთო ბალახაშვილი, (კლუბის ლიდერი) და ლინდა მაჭარაშვილი (თვითმმართველობის თავმჯდომარე) მონიტორინგს გაუწევენ სამუშაო ბლოკებში მუშაობის პროცესს. სისტემატიურად გავუწევთ მონიტორინგს.
      2. ლიზი ლომსაძე  ( კლუბის ვიცე-ლიდერი) მუშაობას გააგრძელებს ახალგაზრდულ სივრცეში კომპანია ფრიქსის მიერ დაფინანსებულ პროექტზე „წიგნი, რომელმაც შეცვალა სამყარო,“ წიგნების წაკითხვას, განხილვას და შეჯამებას თანსაკოლელებტან ერთად; მოსწავლეების ინტერესის შესაბამისად ყოველ თვიურად ვარჩევთ ერთ წიგნს, რომელსაც განვიხილავთ, თვეში ერთხელ გევქნება განხილვა მოსწავლეტათვის სასურველი წიგნის.
      3. სალომე ნებაძე, საბა კაპანაძე, ნანა ჭიტაძე და ლუნა ტყემლაძე ( კლუბისა და თვითმმართველობის წევრები) პასუხისმგებლები არიან უხელმძღვანელონ რუბრიკას: „ეროვნული გმირებუს კვალდაკვალ,“ მენტორობა. მოამზადებენ სასკოლო საზოგადოებისაათვის საინტერესო ეროვნული გმირების შესახებ პრეზენტაციებს, ვიდეო-რგოლებს, რომელსაც წარუდგენე სასკოლომსაზოგადოებას, ეს აქტივობა მრავლი მიმართულებით სასარგებლოა, გავაუმჯობესებთ გუნდური მუშაობის უნარს, მოსწავლეებს ავუმაღლებთ ეროვნულ-პატრიოტულ გრძნობებსა და პასუხისმგებლობის სამშობლოსადმი.
      4. ლუნა ტყემალაძე, ანა აბრამიშვილი, ანა ძინძბაძე, ბარბარე ხარშილაძე ( კლუბისა და თვითმმართველობის წევრები) ეროვნული და საერთაშორის დღეების სამუშაო ბლოკში მუშაობა და ორგანიზაება. თითოეული თვის განმავლობაში სასკოლო საზოგადოებისათვის საინტერესი ეროვნული და საერთაშორისომდრეების შესახებ ჩაატარებენ შეხვედრებს, რომლის მიზანია თანასწორგანმანათლებლობა და ცნობიერების ამაღლება სასკოლო თემსა და საცხოვრებელ თემში, რადგან აღნიშნული დღეების შესახებ ჩვენი კლუბის ფეისბუქ გვერდზე სისტემატიურად ვაქვეყნებთ სიახლეებს,  კლუბის გვერდის აუდიტორიას კი ძირითადად, მოსწავლეები, მასწავლებლები, სოფლის მოსახლეობა წარმოადგენს.
      5. გარდა ამისა გრძელვადიანი მიზანია სამშბლოს სიყვარული გავუღვივოთ ცალკეული აქტოვობებით და ხელი შევუწყოთ მოსწავლეებმა ერთმანეთს ჯანსაღი სამოქალაქო საზოგადოების ჩამოყალიბებას, რომელსაც საკუთარი სამშობლო, დემოკრატია ისტორია და ნათელი, დემოკრატიული მომავალი უყვარს და ვფიქრობთ შევძლებთ ამ ყოველივეს.
    • მოსალოდნელი შედეგები

      მოკლევადიანი შედეგი: წიგნიერების დონის ამაღლება, ცნობიერების ამაღლება ეროვნული და საერთაშორისო დღეების შესახებ, საქართველოს ეეროვნული გმირების ისტორიის გაცნობა, პატრიოტულ-ეროვნული მოტივების მოტივაციისთვის.

      გრძელვადიანი შედეგი: გამოვიმიშავებთ/განვიმტკიცევთ პრობელემის იდენტიფიცირების, გადაჭრის, მსჯელობის, თანამშრომლობის, გუნდური მუშაობის უნარ-ჩვევებს, განსაკუთრებითხებით მნიშვნელოვანი იქნება მათთვის ვინც წელს დაიწყოს სამოქალაო განათლების სწავლა.

       

    • საჭიროებების/პრობლემის აღწერა

      სკოლაში არ გვაქვს სივრცე სადაც შევძლებთ ტავისუფლას შეკრებას, მსჯელობას დაგეგმვას სხვადასხვა აქტივობებისა და პროექტები, რადგან ყველა კეთილმოწყობილ კლასშ გაკვეთილები ტარდება, ამიტომ გვჭრდება არაფორმალური განათლების, ურთერთობების, მსჯელობისათვის და შეხვედრებისთვის ახალგაზრდული სივრცე.

      ჩვენ ახალგაზრდები ნაწილობრივ ვგრძნობთ საზოგადოების გულგრილ დამოკიდებულებას სამშობლოსადმი, და ჩვენ თემში მოსწავლეებში, თანატოლებში გვინდა გავაღვივოთ ეროვნული სულისკვეთება, ხელი შევუწყოთ ერთმანეთი ჩამოვაყალიბოთ ღირსეულ საზოგადოების წევრებად, მოქალაქეებად.

    • რა ღონისძიებები გატარდება აღნიშნული მიზნის მისაღწევად
      1. სასკოლო საზოგადოების ცნობიერების დონის მოკვლევა საორიენტაციო საკითხებზე
      2. მიღებული შედეგის ანალიზი;
      3. გეგმის მოდიფიცირება მიღებული შედეგის შესაბამისად აქტივობების დამატება;
      4.  მუშაობას გააგრძელებს ახალგაზრდულ სივრცეში კომპანია ფრიქსის მიერ დაფინანსებულ პროექტზე „წიგნი, რომელმაც შეცვალა სამყარო,“ წიგნების წაკითხვას, განხილვას და შეჯამებას თანსაკოლელებტან ერთად;
      5. რუბრიკას: „ეროვნული გმირებუს კვალდაკვალ,“ თვეში ერთხელ შეხვედრის გამართვა ეროვნუული გმირების შესახებ, ვიდეო-რგილების ჩაწერა და გავრცელება სოციალურ ქსელში;
      6. ეროვნული და საერთაშორის დღეების სამუშაო ბლოკში მუშაობის და ორგანიზაება,ყოველთვიურად მუშაობა ცნობიერების ამაღლებისათვის განკუთვნილი შეხვედრების ორგანიზება, ვიდეო-რგოლების ჩაწერა და გავრცელება სოციალურ ქსელში;
      7. პროგრამაშია რაჩართული სკოლის მოსწავლეების მოწვევა მათთვის საინტერესო აქტივობაზე;
      8. პროექტის შედეგების შეჯამება, თვითრეფლექსია.
    • მოკლედ აღწერეთ გრანტის ფარგლებში მოთხოვნილი ნივთების/მომსახურების/სხვა საჭიროება

      ერთი პატარა ზომის დივანი

      7 რბილი (ჩასაჯდომი) პუფები.

      საკანცელარიო ნივთები

    • პროექტის პარტნიორები

      სამოქალაქო განათლების კლუბი და თვითმმართველობა ტანამშრომლობს აღნიშნული ინიციატივის ფარგლებში, გარდა ამისა ვითანამშრომლებთ სკოლის ადმინისტრაციიასთან სივრცის გამიყიფის შესახებ და სკოლის ბიბლიოთეკა.

      სამოქალაქო განათლების პროგრამაში არაჩართული სკოლის მოსწავლეების მოწვევა/ჩართვა მათთვის საინტერესო აქტივობაზე.

    • ვინ არიან პროექტის ბენეფიციარები

      მოსწავლეები, მასწავლებლები თემის მოსახლეობა, სულ დაახლოებით 100-ზე მეტი ადამიანი, რომლებიც რპგორც უშიალოდასევე სოციალური სექლის საშუალებით მიიღებენ ინფორმაციას.

    • აღნიშნული ბენეფიციარების რაოდენობები ცალ-ცალკე

      პედაგოგი: 15;;

      მოსწავლე: 76

      ადგილობრივი თემის მოსახლეობა: 30-ზე მეტი ადგილობრივ მცოვრებს შეგვიძლია მივაწოდოთ სოციალური ქსელით ხმა.

    • შესაძლო რისკები, რამაც შეიძლება ხელი შეუშალოს პროექტის წარმატებით განხორციელებას. განსაზღვრეთ მათი თავიდან აცილების გზები

      1. გაუარესებული ეპიდემიოლოგიური მდგომარეობა, თუმცა შეგვიძლია შეხვედრები დისტანციურ რეჟიმში გავმართოთ შეხვედრები თუ პროექტს ბენეფიციარების უმრავლსესობა შეხვედრებში მონაწილეობას ვერ შეძლებს;

      2. მოსწავლეთა დაბალი აქტივობა, ამის აღმოსაფხვრელად შეგვიძლია დიფერენცირებული მინდგომა გამოვიყენოთ, და მოსწავლეებს მივცეთ საშუალება მათთვის საიტერესო და საჭრო აქტივობებში ჩაერთნონ, დიფერენცირებული მიდგომა დაგვეხმარება პროექტიი მეტად სედეგიანი იყოს.

    • პროექტის მდგრადობა მისი დაფინანსების დასრულების შემდეგ

      პროექტი მდგრადი იქნება რადგან მირებული/გამომუშავებული უნარ-ჩვევები სამუდამოდ აღიბეჭდება ჩვენ მესხიერებაში, ჩვენ როდესაც დავამტავრებთ სკოლას ეს ახალგაზრდული სივრცე იქნება მომავალი ტაობისთვისაც, რომელიც გააგრძელებენ ჩვენ კლუბური მუშაობის ტრადიციას, რატომ? იმიტომ რომ ჩვენ კეტებით სწავლა ვისწავლეთ მასწავლებლისგან და ჩვენც იმავეს გაგრძელებთ ჩვენ მცირეწლოვან ტანასკოლელებთან. ეს არაფორმალური გნათლება კი ხელს გვიწყობს შევქმნათ ჯანსაღი ახალგაზრდა სამოქალაქო საზოგადოება.

    • პროექტის ბიუჯეტი
      https://initiatives.ge/wp-content/uploads/listing-uploads/project_budget_file/2024/11/danarti-1_biujeti-smada-4.xlsx
    • რეგიონი
      დაბა ადიგენი
    მოკლე აღწერა ვებ საიტისთვის

    მოსწავლეები ვქმნით ახალგაზრდულ სივრცეს ახალგაზრდებისთვის, სადაც მოსწავლეებს გვექნება შესაძლებლობა საკუთარი ინტერესებისა და უნარების რეალიზების, პრობლემების იდენტიფიცირებისა და გადაჭრის გზების მოძიება.

    გრანტი
    მცირე საგრანტო კონკურსი სკოლის მოსწავლეებისთვის
    დონორი
    USAID
    • Marine Sudadze
      დეკემბერი 5, 2024 | 8:37 pm

      მიზანია შევქმნათ ახალგაზრდული სივრცე, რომელიც დაგვეხმარება არაფორმალურ გარემში შევიკრიბოთ, დავგეგმოთ და განვახორციელოთ პროექტები/აქტივობები/ ღინისძიებები, ამ ეტაპზე ნამდვილად გვიჭირს შეკრება და არ გვაქვს ახალგაზრდული სივრცე სადაც კლუბურ მუსაობას გავუძღვებით, ეს პრობლემა წელს უფრო გამოიკვეთა, რადგან აქამდე მუდამ მასწავლებელი იყო ჩართული სივრცის მოწესრიგება გამონახვაში, ამ ეტაპზე კლუბი ნელ-ნელა გადადის დამოუკიდებელ მუშაობის ეტაპზე და მასწავლებელი მონიტორინგს გვიწევს, ჩვენ დავიწყეთ დაგეგმვა და განხორციელება აქტივობების და ჩვენი უნარების განვითარებაში, რომელიც კლუბური მუშაობის დროს გამოვიმუშავეთ განგვინტკიცდება, როგორიცაა დამოუკიდებლად/ ჯგუფური მუშაობის, კრიტიკული აზროვნების, თანამშრომლობის, მსჯელობისა და დებატებისათვის საჭირო უნარები.

      პროექტის იდეა შეესაბამება კონკურსის მიზნებს

      პროექტის განხორციელება მოიცავს მოსწავლეთა თანამშრომლობას სხვადასხვა სექტორთან

      პროექტს აქვს მდგრადობის პოტენციალი

      გაიარეთ ავტორიზაცია კომენტარის დასამატებლად
    კომენტარის დამატება

    კომენტარის დატოვება · კომენტარის გაუქმება

    კომენტარის დასამატებლად აუცილებელია ავტორიზაცია.

    © 2024 Initiatives.ge | ყველა უფლება დაცულია

    Cart

      • Facebook
      • X
      • WhatsApp
      • Telegram
      • LinkedIn
      • Tumblr
      • Reddit
      • VKontakte
      • Mail
      • ბმულის კოპირება
      • Share via...