პროექტის ხელმძღვანელის სახელი და გვარი, თანამდებობა
მარიამ ვანაძე-მოსწავლე
აპლიკანტის დაბადების თარიღი
2008-06-30
აპლიკანტის მისამართი (ფაქტიური)
ბათუმი, ზედაღელის დასახლება N53
მობილური ტელეფონი
579095557
ელექტრონული ფოსტა
m.vanadze2008@gmail.com
დეტალური ინფორმაცია
პროექტის ხანგრძლივობა
4 თვე
პროექტში ჩართული ყველა პიროვნება, მათი სტატუსი და კონკრეტული მოვალეობები
მოხალისე მასწავლებელი; ია კიწმარიშვილი- უხელმძღვანელებს ტრენინგის დეზინფორმაციის შესახებ.
მარიამ ვანაძე- დაეხმარება ტრენერს ტრენინგის ჩატარებაში, ჩაატარებს წიგნის განსახილველ ღონისძიებას დეზინფორმციის შესახებ, მიიღებს მონაწილეობას პოდკასტის შექმნაში, უხელმძღვანელებს დებატების კონკურს, ორგანიზირებას გაუკეთებს აქტივობებს.
ლუკა ვარშანიძე- უხელმძღვანელებს კვლევის ჩატარებას ჩაატარებს კონკურს ხელოვნური ინტელექტის შესახებ, მიიღებს მონაწილეობას პოდკასტის შექმნაში.
სალომე ვარშანიძე- უხელმძღვანელებს პოსტერების ნახატების კონკურს, მიიღებს მონაწილეობას პოდკასტის შექმნაში.
მოთხოვნილი თანხა (დოლარი)
450
თანამონაწილეობის თანხა (დოლარი)
0
მიგიღიათ თუ არა უკვე თქვენ ან თქვენი პროექტის სხვა მონაწილეს Initiatives.GE -ს საგრანტო პროგრამის ფარგლებში დაფინანსება
არა
როგორ შეიტყვეთ კონკურსის შესახებ
მასმედია
პროექტის მოკლე აღწერა
პროექტის მიზანია მოსწავლეებში დეზინფორმაციის შესახებ ცნობიერების ამაღლება და დეზინფორმაციასთან ბრძოლის უნარების გაუმჯობესება. მოსწავლეები შეეცდებიან შექმნილი პოდკასტით თავიანთი აზრის სწორად გადმოცემას და გაუზიარებენ თან ცოდნასა თუ უნარების გაზიარებას საზოგადოებისთვის.
მოსალოდნელი შედეგები
პროექტის შედეგები, ჩვენი აზრით საკმაოდ ეფქტური იქნება, ვინადან, ჩვენ შევქმნით პოდკასტს, რომელიც, შესაძლოა მოკლევადიანი, თუმცა, აგრეთვე, ეფექტური იქნება. მოსწავლეების შედეგის გასახანგრძლივებლად სამოქალაქო კლუბის დახმრებით შევეცდებით უფრო მეტი ღონისძიება დავგეგმოთ, რომელიც ბავშვებს უფრო მეტად დააინტერესებს და მისცემს საშუალებას, გაიღრმავონ მათი ცოდნა.
საჭიროებების/პრობლემის აღწერა
ჩვენს სკოლაში დეზინფორმაცია საკმაოდ დიდი პრობლემაა. გამოკითხვის შედეგად, რომელიც ჩატარდა(2024 წლის 26 ნომებერს) 10 გამოკითხული მე-11 კლასელი მოსწავლიდან 10-ვე ამბობს, რომ იცის რა არის დეზინფორმაცია, თუმცა მისი გარჩევის გზების შესახებ ცნობიერება, უბრალოდ არ გააჩნია. ერთ-ერთი მოსწვალე ისხენებს ინციდენტს, რომელიც მოხდა 2024 წლის 21 იანვარს. "გავრცელებული ყალბი ინფორმაცია იუწყებოდა, რომ სკოლებში ბომბები იყო განთავსებული და მიუხედავად შემოწმებებისა, რომლითაც დაადგინეს, რომ სკოლებში არ იყო განთავსებული ბობები, 22 იანვარს ჩვენი კლასიდან არავინ მივიდა სკოლაში და 23 იანვარს კლასში მხოლოდ 3 ბავშვი იყო. ბავშვებს გვეშინოდა, არ ვიცოდით რა გვექნა, რომ გაგვერკვია მსგავსი ინფორმაციის აბსურდულობა თუ სიმართლე".
რა ღონისძიებები გატარდება აღნიშნული მიზნის მისაღწევად
კვლევა მოსწავლეებში დეზინფორმაციის შესახებ.
ტრერინგის ჩატარება დეზინფორმაციის და ყალბი ინფორმაციის ამოცნობაზე.
პოსტერ-ნახატების კონკურსის ჩატარება სკოლაში "დეზინფორმაციასთან ბრძოლის" შესახებ.
კონკურსი-პოლიტიკური დებატების ჩატარება დეზინფორმაციის დაბალი დონის შესახებ ბავშვებში.
წიგნის განხილვა დეზინფორმაციის შესახებ, როგორიცაა "კაცია-ადამიანი?!".
ვიქტორინის ჩატარება KAHOOT-ში "ნამდვილია თუ ყალბი?" ხელოვნული ინტელექტის შესახებ მოსწავლეებში.
შევქმნით პოდკასტს დეზინფორმაციის და მასთან ბრძოლის შესახებ, რომელიც აიტვირთება სამოქალაქო კლუბის ფეისბუქ გვერდზე.
მოკლედ აღწერეთ გრანტის ფარგლებში მოთხოვნილი ნივთების/მომსახურების/სხვა საჭიროება
შესყიდვები/Purchases
1. ბიბლუსის ვაუჩერი 3ც -150.00ლარი. - გვირდება ესეების კონკურსის გამარჯვებული მოსწავლეებისთვის.
2.მინისოს ვაუჩერი-1ც-50.00ლარი.-ხელოვნური ინტელექტის კონკურსის გამარვებულ მოსწავლეს გადაეცემა მოცემული ვაუჩერი.
3.სულაკაურის გამომცემლობის ვაუჩერები-6ც-300.00ლარი.-მოცემულ ვაუჩერებს დავურიგებთ ბოლო ორ ჯგუფს, რომელიც დებატების კონკურსის ფინალში გავა.
4.მინი-ბლოკნოტები ტრენინგებისთვის-50ც-350.00ლარი.
5.საკანცელარიო ნივთები-100.02ლ.
6.დებატის კონკურსის გამარჯვებულისთვის გადასაკიდი ჩანთები- 3ც.- 60ლ.
7.კალმები ტრენინგისთვის-0.50-50ც.
8.დარბაზის ქირა- 3სთ.-150ლ.
სულ შესყიდვები/Total Purchases - 1,185.02ლ.
პროექტის პარტნიორები
არ გვყავს არჩეული პარტნიორები.
ვინ არიან პროექტის ბენეფიციარები
ყველაზე დიდ სარგებელს მიიღებენ მოსწავლეები, რომლებსაც სურთ მიიღონ ინფორმაცია დეზინფორმაციისა და მასთან ბრძოლის შესახებ.
აღნიშნული ბენეფიციარების რაოდენობები ცალ-ცალკე
მოსწავლეები - 100
შესაძლო რისკები, რამაც შეიძლება ხელი შეუშალოს პროექტის წარმატებით განხორციელებას. განსაზღვრეთ მათი თავიდან აცილების გზები
ყველაზე უდიდესი რისკი ბავშვების მხრიდან ნაკლები აქტივობა იქნება, რაც გამოიხატება იმით, რომ სკოლაში თვითმმართველობა ფუნქციონირებს სუსტად მათ ინფორმირებულობაზე. თუმცა, ჩვენ პროექტის მწარმოებელი ბავშვები შევეცდებით გავაკრათ ჩვენს მიერ შექმნილი პლაკატები სკოლის ირგვლივ ტრენინგების თუ მოცმეულ პროექტი უფრო მეტი ბავშვის ჩართულობის შესახებ.
პროექტის მდგრადობა მისი დაფინანსების დასრულების შემდეგ
პროექტის დაფინანსების შემდეგ გვსურს, რომ ვაწარმოოთ პოდკასტი დეზინფორმაციის შესახებ, რომელიც იქნება ინფრომაციის მიწოდების ერთ-ერთი ეფექტური გზა სასკოლო საზოგადოებისთვის. აგრეთვე, სკოლის მოსწავლეები პროექტის დასრულების შემდეგ ვეცდებით კიდევ უფრო მეტი ბავშვის მოზიდვას დეზინფომაციის შესახებ სხვადასხვა სახალისო აქტივობებით, ეს იქნება ტრენინგები, სამოქალაქო კლუბის შეხვედრები თუ სხვა.
პროექტის მიზანია დეზინფორმაციის შესახებ ინფორმირებულობის გაზრდა სკოლის მოსწავლეებში, რომლებსაც არ გააჩნიათ რაიმე ცოდნა ამ თემის ირგვლივ. პროექტის მიმიდნარეობის ფარგლებში და მისი დასრულების შემდგომ პროექტის აქტიური წევრები აწარმოებენ პოდკასტს დეზინფომაციის შესახებ, გაუზიარებენ ინფორმაციას დეზინფორმაციასთან ბრძოლის შესახებ თანატოლებს სხვადასხვა აქტივობების ან კონკურსის საშუალებით. პროექტი მოგვცემს საშუალებას, რომ ვიცოდეთ ბრძოლა დეზინფომაციისგან, გაარჩიოთ ხელოვნური ინტელექტის მიერ შექმნილი ვიდეო/ფოტო-სურათი რეალურისგან და სახალისო კონკურსებით გავიღრმაოთ ცოდნა მოცემული საკითხის ირგვლივ.
პროექტის მიზანი და დაგეგმილი ატქივობებეი პასუხობს პროექტის თემას, აქტივობები მრავალფეროვანია და მათში მოსწვალეებიწს ჩართულობის დონე მაღალია. პროექტის ფარგელბში იგეგმება პოდკასტების ჩაწერა რაც კდიევ უფრო სიანტერესოს და მდგრადს გახდეის პროექტს
პროექტის იდეა შეესაბამება კონკურსის მიზნებს
პროექტი პასუხობს ადგილობრივ საჭიროებებს
პროექტის განხორციელება მოიცავს მოსწავლეთა თანამშრომლობას სხვადასხვა სექტორთან
მარიამ ტარიელაძე
დეკემბერი 4, 2024 | 2:29 pmპროექტის მიზანი და დაგეგმილი ატქივობებეი პასუხობს პროექტის თემას, აქტივობები მრავალფეროვანია და მათში მოსწვალეებიწს ჩართულობის დონე მაღალია. პროექტის ფარგელბში იგეგმება პოდკასტების ჩაწერა რაც კდიევ უფრო სიანტერესოს და მდგრადს გახდეის პროექტს