პროექტის ხელმძღვანელის სახელი და გვარი, თანამდებობა
ნიკოლოზ მურუსიძე
აპლიკანტის დაბადების თარიღი
2008-11-24
აპლიკანტის მისამართი (ფაქტიური)
ქალაქი ამბროლაური გურგენიძის ქუჩა
მობილური ტელეფონი
598241117
ელექტრონული ფოსტა
ninomiqautadze76@gmail.com
დეტალური ინფორმაცია
პროექტის ხანგრძლივობა
1 თვე
პროექტში ჩართული ყველა პიროვნება, მათი სტატუსი და კონკრეტული მოვალეობები
ნიკოლოზ მურუსიძე - ხემძღვანელი
ჯაბა ქვათაძე - ფინანსური მენეჯერი
ლილე სანთელაძე - პიარი
მოთხოვნილი თანხა (დოლარი)
450
თანამონაწილეობის თანხა (დოლარი)
450
მიგიღიათ თუ არა უკვე თქვენ ან თქვენი პროექტის სხვა მონაწილეს Initiatives.GE -ს საგრანტო პროგრამის ფარგლებში დაფინანსება
დიახ
როგორ შეიტყვეთ კონკურსის შესახებ
რეგიონული კოორდინატორი
პროექტის მოკლე აღწერა
პროექტის მიზანია სკოლის მოსწავლეებში დეზინფორმაციის ამოცნობის უნარების გაძლიერება და მის წინააღმდეგ ბრძოლა. პროექტის ფარგლებში მოსწავლეები დაეუფლებიან კრიტიკული აზროვნების უნარებს, რათა შეძლონ სანდო და არასანდო ინფორმაციის გარჩევა. ასევე, პროექტი მიზნად ისახავს მოსწავლეებში სოციალურ ქსელებში გავრცელებული დეზინფორმაციის საფრთხის გააზრებას და პრევენციის ღონისძიებების დანერგვას.
მოსალოდნელი შედეგები
მოსწავლეების კრიტიკული აზროვნების უნარის გაძლიერება: ისინი შეძლებენ გამოავლინონ სანდო და არასანდო ინფორმაცია.
დეზინფორმაციის ცნობიერების ამაღლება: მოსწავლეები კარგად ითავიანდებიან დეზინფორმაციის საფრთხის შესახებ და მათი პრევენციის გზებს.
სოციალურ ქსელებში ცნობიერების ამაღლება: საზოგადოება იქნება ინფორმირებული დეზინფორმაციის წინააღმდეგ.
საჭიროებების/პრობლემის აღწერა
პრობლემა დეზინფორმაციაზე
დეზინფორმაცია თანამედროვე საზოგადოების ერთ-ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი პრობლემა გახდა. იგი მოიცავს არასწორი ან მოტყუებითი ინფორმაციის გავრცელებას, რაც შესაძლოა გავლენა იქონიოს საზოგადოების აზროვნებაზე, გადაწყვეტილებებზე და ზოგადად, საზოგადოების მართვაზე. დეზინფორმაცია ხშირად ხდება სოციალური ქსელების, მედიასაშუალებების და ინტერნეტსივრცის მეშვეობით, სადაც სიმართლე და სიცრუე ხშირად ერთმანეთისგან განსხვავება რთულია.
დეზინფორმაციის ერთ-ერთი მთავარი მიზეზი მისი სწრაფი გავრცელებაა. ადამიანებს უნდათ სწრაფად და მარტივად მიიღონ ინფორმაცია, რაც ხშირად ფუჭ და არასწორ ინფორმაციას ითვალისწინებს. ამ ინფორმაციის გავრცელება ხშირად ხდება პოლიტიკური ან ეკონომიკური ინტერესების შესაბამისად, რათა მანიპულირება მოახდინონ საზოგადოებრივი აზრით და დაიმკვიდრონ პოლიტიკური ძალაუფლება ან ფინანსური სარგებელი.
დეზინფორმაცია შეიძლება გამოიწვიოს დაპირისპირებები, სოციალური პოლარიზაცია და საზოგადოებრივი კრიზისი. მაგალითად, არასწორი ინფორმაცია, რომელიც გავრცელდა კორონავირუსის შესახებ, შეიძლება დაეხმაროს ვაქცინების წინააღმდეგ კამპანიას ან საფრთხეს შეუქმნას საზოგადოებრივი ჯანმრთელობას.
როგორ უნდა ვებრძოლოთ დეზინფორმაციას? აუცილებელია უფრო მკაცრი რეგულაციები, მედიასაუკეთესო განათლება და ინფორმაცია, რომელიც დაეხმარება მოქალაქეებს განასხვავონ სანდო და არასანდო წყაროები. ასევე, მნიშვნელოვანია გლობალური თანამშრომლობა და შრომა, რათა ეს პრობლემა რეალურად შეამცირონ.
დეზინფორმაცია წარმოადგენს გამოწვევას, რომელსაც საზოგადოების თითოეული წევრი უნდა ებრძოდეს, რათა ხელი შეუწყოს ინფორმირებულ და გამჭვირვალე საზოგადოებას.
რა ღონისძიებები გატარდება აღნიშნული მიზნის მისაღწევად
1. პროექტის დაწყება:
დრო: 1 კვირა
პროექტი იწყება სემინარით, სადაც მოსწავლეებს გააცნობენ დეზინფორმაციის თემას, მისი გავლენების შესახებ მოუყვებიან და წამოაყენებენ შინაარსობრივ კითხვებს. სემინარი იქნება ინტერფაქტიული, სადაც მონაწილეები შეარჩევენ საინტერესო თემებს, რომლებიც დაკავშირებულია დეზინფორმაციასთან.
2. კრიტიკული აზროვნების განვითარება:
o დრო: 2 კვირა
მოსწავლეები განიხილავენ სხვადასხვა დეზინფორმაციის მაგალითებს და ისწავლიან, როგორ მიიღონ გადაწყვეტილებები, როდესაც სანდო წყაროებიდან ისინი ვერ ახერხებენ მიიღონ ინფორმაცია. მათ ასევე ექნებათ პრაქტიკული დავალებები და ტესტები.
3. კამპანიის მომზადება:
o დრო: 3 კვირა
მოსწავლეები დაიწყებენ კამპანიის მომზადებას: შექმნიან ინფოგრაფიკებს, ვიდეოებს ან ბუკლეტებს, რომლებიც აღწერენ, როგორ უნდა მოიქცნენ ადამიანები, როდესაც აღმოჩნდება, რომ მათ ეგზავნებათ “ფეიკ ნიუსი”.
კამპანია დაიწყება და გავრცელდება სოციალურ ქსელებში.
4. სრულად განხორციელებული პროექტის პრეზენტაცია:
დრო: 4 კვირა
პროექტის საბოლოო შედეგები (კამპანია, სემინარი, ვიდეოები, პოსტები) გადაეცემა სკოლას, სადაც პროექტი წარედგინება სხვა მოსწავლეებს. ასევე, პროექტის მონაწილეები მიიღებენ მონაწილეობის სერტიფიკატებს და დადასტურებას იმის შესახებ,
მოკლედ აღწერეთ გრანტის ფარგლებში მოთხოვნილი ნივთების/მომსახურების/სხვა საჭიროება
როლაპ სტენდი 1,0-2,0
ბუკლეტები
მაისურები
ბლოკნოტები
კალმები
პროექტის პარტნიორები
აფხაზ ინტერკონტი
ვინ არიან პროექტის ბენეფიციარები
მოისწავლეები
მასწავლებლები
აღნიშნული ბენეფიციარების რაოდენობები ცალ-ცალკე
მოსწავლეები 20
შესაძლო რისკები, რამაც შეიძლება ხელი შეუშალოს პროექტის წარმატებით განხორციელებას. განსაზღვრეთ მათი თავიდან აცილების გზები
პროექტის ადგილის არ არსებობა
პროექტის მდგრადობა მისი დაფინანსების დასრულების შემდეგ
პროექტი ზეგავლენას მოახდენს მოსწავლეებზე რომლებიც მომავალი აქტიურ მოქალაქეები არიან ეს პროექტი მათ მეხსიერებაში კვალს დატოვებს ანუ მომავალ აქტიურ მოქალაქეებში
iveta Tvalchrelidze
დეკემბერი 5, 2024 | 5:36 pmპროექტის მიზანი არის კარგდა გაგებულუ, თუმცა თანამშრომლობაში უწერიათ ისევ სკოლა და საჭირო რესურსის გდაცემა სკოლაზე,