პროექტის ხელმძღვანელის სახელი და გვარი, თანამდებობა
მარიამ ქირია, მოსწავლე
აპლიკანტის დაბადების თარიღი
2010-04-28
აპლიკანტის მისამართი (ფაქტიური)
ბათუმი, მაიაკოვსკის 55/24
მობილური ტელეფონი
571051580
ელექტრონული ფოსტა
mariqiria37@gmail.com
დეტალური ინფორმაცია
პროექტის ხანგრძლივობა
3 თვე
პროექტში ჩართული ყველა პიროვნება, მათი სტატუსი და კონკრეტული მოვალეობები
მარიამ ქირია - პროექტის ინიციატორი - მოსწავლე
- პროექტით გათვალისწინებული აქტივობების დაგეგმვა და დროში შესრულება
ანა გორგილაძე - მოსწავლე
მარიამ კელენჯერიძე - პროექტის ტექნიკური და ლოჯისტიკური მხარის მოგვარება.
მარიამ კელენჯერიძე - ხელმძღვანელობს დებატების პროცესს
ნინი მიქელაძე - ხელმძღვანელობს პროექტის კვლევას
მოთხოვნილი თანხა (დოლარი)
450
თანამონაწილეობის თანხა (დოლარი)
0
მიგიღიათ თუ არა უკვე თქვენ ან თქვენი პროექტის სხვა მონაწილეს Initiatives.GE -ს საგრანტო პროგრამის ფარგლებში დაფინანსება
არა
როგორ შეიტყვეთ კონკურსის შესახებ
რეგიონული კოორდინატორი
პროექტის მოკლე აღწერა
პროექტის მიზანია მოზარდების ცნობიერების ამაღლების ხელშეწყობა ხელოვნური ინტელექტის არამიზნობრივი გამოყენების უარყოფითი შედეგების შესახებ. გაიგონ თუ, როგორ ზღუდავს ახალგაზრდების დამოუკიდებელი აზროვნების, კრიტიკული მსჯელობისა და ინტელექტუალური განვითარების შესაძლებლობებს. პროექტის შედეგად მოსწავლეები შეიტყობენ როგორ გამოიყენონ ხელოვნური ინტელექტი ეფექტურად, რათა თავიდან აიცილონ მისი არასწორი გამოყენების რისკები და აღიდგინონ სწავლის პროცესში აუცილებელი დამოუკიდებლობა.
მოსალოდნელი შედეგები
მოსწავლეებში გაიზრდება ხელოვნური ინტელექტის მართვის და ეთიკური გამოყენების შესახებ ცნობიერება.
დაინტერესებულ პირებს მივაწოდოთ მეთოდები, რომლებიც ხელს შეუწყობს ხელოვნური ინტელექტის გამოყენებას სწავლის პროცესში და შეამცირებს მისი არასასურველი შედეგების რისკებს.
მოკლევადიანი შედეგები:მოზარდები გაეცნობიან ხელოვნური ინტელექტის გამოყენების პრინციპებს და კონკრეტულ მაგალითებს.
შეფასდება ხელოვნური ინტელექტის ეფექტურობა და გამოყენების შედეგები.
გრძელვადიანი შედეგები:მოსწავლეების კრიტიკული აზროვნების და დამოუკიდებელი მუშაობის გაუმჯობესება.
ტექნოლოგიური კომპეტენციის ზრდა.
ხელოვნური ინტელექტის ეთიკური გამოყენების პოპულარიზაცია.
ახალგაზრდები მზად იქნებიან სამომავლო პროფესიულ გამოწვევებთან გამკლავებისთვის.
საჭიროებების/პრობლემის აღწერა
ხელოვნური ინტელექტის სწრაფი განვითარება და მისი გამარტივებული ხელმისაწვდომობა თანამედროვე განათლებაში მნიშვნელოვან გამოწვევებს წარმოშობს. განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია პრობლემა, როდესაც მოსწავლეები სისტემატურად იყენებენ დავალებების შესასრულებლად, რაც ზრდის მათი დამოკიდებულების ტექნოლოგიაზე და ართულებს მათი დამოუკიდებელი აზროვნების განვითარებას. ამავდროულად, ხელოვნური ინტელექტის მიერ გენერირებული პასუხები ხშირად არ არის სრულყოფილი ან სწორი, ეს უშლის მათ კრიტიკული აზროვნების განვითარებას და სერიოზულ რისკებს უქმნის მათ აკადემიურ ზრდას.
ეს პრობლემა განსაკუთრებით მწვავეა, ის ხელს უწყობს პლაგიატს, რაც არღვევს განათლების ეთიკურ საფუძველს და აზარალებს მოსწავლეების რეალურ ცოდნას და უნარებს. ასევე მოსწავლეები აღარ ახდენენ დამოუკიდებლად პრობლემების გადაჭრას, ხელს უშლის მათი ინტელექტუალური განვითარებას. პროექტის მიზანია ამ საკითხის შესწავლა და გამოსავლის მოძიება, რათა ტექნოლოგია გახდეს სწავლის მხარდაჭერის ინსტრუმენტი, არამედ არა საპირისპიროდ.
რა ღონისძიებები გატარდება აღნიშნული მიზნის მისაღწევად
კვლევა: რამდენად ხშირად იყენებენ თემის მოსწავლეები ხელოვნურ ინტელექტს დავალებების შესასრულებლად: მოსწავლეები ჩაატარებენ კვლევას, თუ რამდენად ხშირად იყენებენ ისინი ხელოვნურ ინტელექტს დავალებების შესასრულებლად და რა ტიპის დავალებებს ასრულებენ უფრო ხშრად მისი დახმარებით.
ონლაინ ტრენინგები ახალგაზრდებისთვის სადაც დაეუფლებიან, როგორ გამოიყენონ ხელოვნური ინტელექტი სხვადასხვა საგნებში.
თამაში "აჯობე ხელოვნულ ინტელექტს" შეჯიბრი ბიზნეს გეგმის შედგენაში
დებატები - მოსწავლეები ჩამოაყალიბებენ გუნდებს და ჩაატარებენ დებატებ ხელოვნური ინტელექტის გამოყენების ეთიკასა და გავლენაზე
საინფორმაციო პლაკატებს ან ვიდეოების კამპანია თემში, რომლებიც ასახავენ ხელოვნური ინტელექტის დადებით და უარყოფით მხარეებს
საინფორმაციო შეხვედრა ახალგაზრდებთან სადაც გაიცემა რჩევები ხელოვნური ინტელექტის ეფექტურად მართვისა და მისი არასათანადო გამოყენებისგან დაცვის შესახებ (მაგ პლაგიატის პროგრამის გაცნობა)
ხელოვნური ინტელექტის მეშვეობით შექმნილი ნახატების გამოფენა და პროექტის შეჯამება
მოკლედ აღწერეთ გრანტის ფარგლებში მოთხოვნილი ნივთების/მომსახურების/სხვა საჭიროება
ეს თანხა გამოიყენება იმ რესურსების მოსამზადებლად გამოიყენება რაც არის პროექტისთვის საჭირო მაგ:პლაკატების დაბეჭდვა.
პროექტის პარტნიორები
პარტნიორი ორგანიზაცია
ვინ არიან პროექტის ბენეფიციარები
მოსწავლეები: მიიღებენ ცოდნასა და უნარებს ხელოვნური ინტელექტის სწორად და ეთიკურად გამოყენების შესახებ.
საზოგადოება: მომავალი თაობის პასუხისმგებლიანი და ტექნოლოგიურად განათლებული მოქალაქეების აღზრდით.
700 ბენეფიციარი
აღნიშნული ბენეფიციარების რაოდენობები ცალ-ცალკე
მოსწავლე 500
თემის წარმომადგენლები 180
შესაძლო რისკები, რამაც შეიძლება ხელი შეუშალოს პროექტის წარმატებით განხორციელებას. განსაზღვრეთ მათი თავიდან აცილების გზები
მონაწილეთა ტექნოლოგიური ცოდნის დეფიციტი:
გადაწყვეტა: წინასწარ ჩატარდეს ტრენინგები AI-ის საბაზისო გამოყენებაზე.
დაინტერესების ნაკლებობა:
გადაწყვეტა: აქტივობები იყოს ინტერაქტიული, შემოქმედებითი და მოსწავლეებისთვის საინტერესო.
პროექტის მდგრადობა მისი დაფინანსების დასრულების შემდეგ
პროექტის ფარგლებში შექმნილი რესურსებით პერიოდულად გაიმართება საინფორმაციო კამპანია თემში
„გონიერი გამოყენება: ხელოვნური ინტელექტი განათლებაში“ მიზნად ისახავს მოსწავლეებში კრიტიკული და პასუხისმგებლიანი მიდგომების განვითარებას ხელოვნური ინტელექტის გამოყენების მიმართ. პროექტი მოიცავს კვლევებს, პრაქტიკულ დავალებებს და ინოვაციურ აქტივობებს, რომლებიც ხელს უწყობს AI-ის სწავლებაში ეფექტურად და ეთიკურად ინტეგრირებას. ეს ინიციატივა აძლიერებს მოსწავლეთა შემოქმედებითობას, აზროვნების უნარებს და პასუხისმგებლობას ტექნოლოგიების მიმართ.
პროექტის მიზანი პასუხობს საკონკურსო თემას, აქტივობები არის მრავალფეროვანი და გაწერილია მიზნიდან გამოდნიარე.მოიაზრებს მრავალრიცხოვან ჩართულბას. პროექტის ავტორი არის აქტიური და მოტივირებული რომ პროექატი განახპრციელოს წარმატებით. მოთხოვნილი თანხა გაწერილია პროექტის საჭიროებისამებრ.პროექტ გათვლია როგორც სკოლის ასევე სხვა სკოლის მოსწავლეებისთის და თემი წევრებისთვის.
პროექტის იდეა შეესაბამება კონკურსის მიზნებს
პროექტი პასუხობს ადგილობრივ საჭიროებებს
პროექტის განხორციელება მოიცავს მოსწავლეთა თანამშრომლობას სხვადასხვა სექტორთან
მარიამ ტარიელაძე
დეკემბერი 4, 2024 | 3:09 pmპროექტის მიზანი პასუხობს საკონკურსო თემას, აქტივობები არის მრავალფეროვანი და გაწერილია მიზნიდან გამოდნიარე.მოიაზრებს მრავალრიცხოვან ჩართულბას. პროექტის ავტორი არის აქტიური და მოტივირებული რომ პროექატი განახპრციელოს წარმატებით. მოთხოვნილი თანხა გაწერილია პროექტის საჭიროებისამებრ.პროექტ გათვლია როგორც სკოლის ასევე სხვა სკოლის მოსწავლეებისთის და თემი წევრებისთვის.