მოსწავლეთა გამოვლენა, ეროვნული სასწავლო გეგმის მოდიფიცირება და მის საფუძველზე მოდიფიცირებული სასწავლო გეგმის შედგენა სსსმ მოსწავლეთათვის,ამ მოსწავლეთა ჩართვა საგანმანათლებლო პროცესში.
ამჯერად მწვავედ დადგა საკითხი ადაპტირებული სასწავლო გარემოს შექმნის შესახებ, რაც რესურსოთახის შექმნას ნიშნავს არამარტო შეზღუდული შესაძლებლობების მქონე მოსწავლეთათვის, რათა მათ თავი არ იგრძნონ გარიყულად.
პროექტის მიზანი:
1. მოსწავლეთა საჭიროებებზე ორიენტირებული ადაპტირებული
სასწავლო გარემოს შექნმა.
2. მშობელთა და მოსწავლეთა მოქალექეობრივი შეგნების გააქტიურება.
მოსალოდნელი შედეგები:
პროექტის განხორციელების შედეგად სკოლაში შეიქმნება ადაპტირებული სასწავლო გარემო, მოხდება სსსმ საჭიროების მქონე მოსწავლეთა ინტეგრაცია სოციუმთან, მულტიდისციპლინური ჯგუფის მიერ მოხდება მოსწავლის სოციალური გარემოს, პრობლემების, ჯანმრთელობის მდგომარეობის შესწავლა (ამ სამუშაოს პირველი ეტაპი 2010–2011 სასწავლო წლისათვის უკვა დასრულებულია), რესურსოთახის მიზნობრივი გამოყენება იმ შემთხვევაში თუკი ბავშვი დაიტვირთება და გარემოს შეცვლა იქნება საჭირო.
სკოლის დირექტორი – რესურსოთახისთვის ფართის გამოყოფა – მარტი, მ. თოფურია – რესურსოთახის მოდელის შექმნა მარტი, ვ. ქარჩავა (მშობელთა და მოსწავლეთა ჯგუფი) – რესურსოთახის მოწესრიგება და შეკეთება (ანაზღაურების გარეშე) აპრილი – მაისი, ა. მალაზონია – რესურსოთახისათვის ინვენტარის შეძენა ივნისი – ივლისი, ა. მალაზონია რესურსოთახისათვის რკინის კარებისა და ცხაურების შეძენა და დამონტაჟება მაისი – ივნისი, ბ. ბიბინეიშვილი – ფინანსური ანგარიშსწორება მარტი – აგვისტო, ტ. კალანდაძე – რესურსოთახის პრეზენტაცია აგვისტო.
2011 – 2012 სასწავლო წელს და შემდგომში რესურსოთახი გამოყენებული იქნება სსსმ მოსწავლეთა საგანმანათლებლო პროცესში ჩართვის მიზნით.
პროექტი ,,გულით, გონებით, ხელებით" უკვე არსებული და მიმდინარე პროექტის შემადგენელი ნაწილია, რაც სსსმ საჭიროების მქონე მოსწავლეთა სწავლებაში ჩართავას გულისხმობს. ეს პროექტი ხორციელდება განათლებისა და მეცნიერების სამინისტროსთან და ახალგაზრდა პედაგოგთა კავშირთან თანამშრომლობით.