იმისათვის, რომ საგაკვეთილო პროცესი საინტერესდო გახდეს მოსწავლისთვის, საგაკვეთილო პროცესში მხოლოდს თეორიული მასალის მიწოდება არ არის საკმარისი იმისათვის, რომ მოსწავლეს განუვითარდეს სამოქალაქო ცნობიერება და სამოქალაქო პასუხისმგებლობა.. მოსწავლეები თავად უნდა იყვნენ ჩართულები პროცესებში, რაც მათი პრაქტიკული უნარ–ჩვევების განვითარებას შეუწყობს ხელს. ვიდეო რგოლების გადაღება და მისი ჩვენება–განხილვა–დისკუსია გაზრდის მოსწავლეთა ჩართულობას საგაკვეთილო თუ გაკვეთილის შემდგომ პროცესებში,, განავითარებს მათ უნარ ჩვევებს საკითხის თუ პრობლემის შეფასების და მისი მოგვარების გზების ძიებაში.
მოსწავლეები ვიდეო-რგოლების დახმარებით შეძლებენ თანატოლების ინფორმირებასაც არსებულ პრობ;ლემებზე და აგრეთვე მიეცემათ საშუალება ადვოკატირების თუ სხვა კამპანიების საშუალებით იმუშაონ თემში არსებულ პრობლემებზე. .