პროექტზე პასუხისმგებელი პირები არიან მერვე და მეათე კლასის მოსწავლეები.
პროექტის მთავარი მიზანია ტექნოლოგიების გამოყენებით სამოქალაქო განათლების გაუმჯობესება, მოსწავლეების სწავლაში ინტერაქტიულობისა და ჩართულობის ზრდა და მათი აქტიური მოქალაქეობრივი უნარების განვითარება.
მიზნის მისაღწევად განსაკუთრებული ყურადღება გამახვილდება ციფრული ხელსაწყოების და პლატფორმების გამოყენებაზე, რომლებიც ასწავლის სამოქალაქო თემებს უფრო საინტერესო და ხელმისაწვდომ ფორმატში.
მოსალოდნელი შედეგები:
სწავლის პროცესის გაუმჯობესება:
მოსწავლეები გაეცნობიან ტექნოლოგიების მეშვეობით სხვადასხვა სამოქალაქო თემებს, როგორიცაა დემოკრატიის საფუძვლები, ადამიანის უფლებები და საზოგადოებრივი პასუხისმგებლობა.
გაკვეთილები გახდება უფრო ინტერაქტიული, ვიზუალურად მიმზიდველი და პრაქტიკული.
მოსწავლეების ჩართულობის ზრდა:
ჯგუფური აქტივობების და თამაშების მეშვეობით (მაგალითად, Kahoot ან Quizlet) მოსწავლეები მეტად მოტივირებულნი იქნებიან.
ინტერნეტ პლატფორმებზე (როგორიცაა YouTube ან Google Classroom) შესაძლებელი იქნება დამატებითი მასალის გამოყენება.
ინოვაციური მიდგომების დანერგვა:
პედაგოგები ისწავლიან ციფრული ხელსაწყოების გამოყენებას, რათა გაუმჯობესდეს სწავლების მეთოდები.
სკოლაში გაჩნდება ახალი რესურსები და მიდგომები, რაც სამოქალაქო განათლებას უფრო თანამედროვეს გახდის.
ახალგაზრდების აქტიური მოქალაქეობრივი უნარების განვითარება:
მოსწავლეები უკეთ გაიაზრებენ თავიანთ როლს საზოგადოებაში და შეძლებენ ტექნოლოგიების გამოყენებით სოციალური საკითხების ანალიზს.
პროექტის განხორციელება:
ვინ?
პედაგოგები (ვისაც არასაგაკვეთილო პროცესში სურვილი ექნება მოხალისეპბრივად ჩერთოს ): ტექნოლოგიური ინსტრუმენტების და პლატფორმების გამოყენების სწავლება და მათი გაკვეთილებში ინტეგრირება.
მოსწავლეები: სამოქალაქო თემებზე ინტერაქტიული აქტივობებში მონაწილეობა.
მშობლები: პროექტის მხარდაჭერა და სამოქალაქო აქტივობებში ჩართვა, საჭიროების შემთხვევაში.
რას?
ჩატარდება ინტერაქტიული გაკვეთილები, სადაც გამოყენებული იქნება ელექტრონული პლატფორმები (Kahoot, YouTube, Quizlet).
ორგანიზდება ვორკშოფები პედაგოგებისთვის, რათა ისწავლონ ტექნოლოგიების ინტეგრაცია სწავლების პროცესში.
შეიქმნება ონლაინ რესურსების ბიბლიოთეკა სამოქალაქო განათლების თემებზე.
პროექტის ვადები: ორი თვე.პირველი თვე: პედაგოგების მომზადება და რესურსების მოძიება.
მეორე თვე: ინტერაქტიული გაკვეთილების ჩატარება და მოსწავლეების ჩართულობის ანალიზი.
მესამე თვე: შედეგების შეფასება და შემაჯამებელი ღონისძიების ორგანიზება.
პროექტის შედეგი:
პროექტის დასრულების შემდეგ მოსწავლეები უკეთ გაიაზრებენ სამოქალაქო საკითხებს, შეიძენენ ციფრული უნარებს და შეძლებენ ამ ცოდნის ყოველდღიურ ცხოვრებაში გამოყენებას, ხოლო სკოლა მიიღებს გამოცდილებას, რომელიც მომავალში სხვებისთვისაც გამოსადეგი იქნება.
მოკლევადიანი შედეგები (პროექტის დასრულებიდან 3-6 თვის განმავლობაში):
სწავლის პროცესის გაუმჯობესება:
გაკვეთილები გახდება უფრო ინტერაქტიული და თანამედროვე, რაც მოსწავლეებს მოტივაციას გაუზრდის.
მოსწავლეები გაიგებენ სამოქალაქო განათლების ძირითადი საკითხების პრაქტიკულ მნიშვნელობას ტექნოლოგიების დახმარებით.
პედაგოგები ისწავლიან ციფრული ხელსაწყოების ინტეგრაციას სწავლების პროცესში.
მოსწავლეების ჩართულობა:
მოსწავლეები აქტიურად გამოიყენებენ პლატფორმებს, როგორიცაა Kahoot და Quizlet, რაც გაზრდის მათ ინტერაქტიულობას და შემოქმედებით უნარებს.
ჯგუფური პროექტების მეშვეობით მოსწავლეები ისწავლიან თანამშრომლობის მნიშვნელობას და გუნდური მუშაობის უნარებს.
ტექნოლოგიური ინფრასტრუქტურის გაუმჯობესება:
სკოლაში შეიქმნება ციფრული რესურსების ბიბლიოთეკა სამოქალაქო განათლების თემებზე.
გაკვეთილებისთვის საჭირო ტექნოლოგიური მოწყობილობები, როგორიცაა ინტერნეტი და პროექტორი, უფრო აქტიურად იქნება გამოყენებული.
მშობლების და საზოგადოების ჩართულობა:
მშობლები უკეთ გაიცნობენ სამოქალაქო განათლების მნიშვნელობას, რაც ხელს შეუწყობს ოჯახში ამ საკითხების განხილვას.
პროექტის ფარგლებში მომზადებული რესურსები (მაგალითად, ონლაინ ვიდეოები და პრეზენტაციები) ფართოდ გავრცელდება.
გრძელვადიანი შედეგები (პროექტის დასრულებიდან 1-3 წლის განმავლობაში):
მოსწავლეების მოქალაქეობრივი უნარების განვითარება:
მოსწავლეები უკეთ გააცნობიერებენ თავიანთ უფლებებსა და მოვალეობებს, რაც ხელს შეუწყობს მათ აქტიურ მოქალაქეებად ჩამოყალიბებას.
სამოქალაქო საკითხებზე ტექნოლოგიების გამოყენების უნარ-ჩვევები გახდება მათი ყოველდღიური ცხოვრების ნაწილი.
სკოლის სამოქალაქო განათლების ხარისხის გაუმჯობესება:
სკოლა განავითარებს ინოვაციურ მიდგომებს, რაც სამოქალაქო განათლების სწავლების უფრო ეფექტურ პროცესად იქცევა.
გაჩენილი ტექნოლოგიური რესურსები გამოყენებული იქნება მომავალ სასწავლო წლებში.
ახალგაზრდების გააქტიურება საზოგადოებაში:
მოსწავლეები ჩაერთვებიან სხვადასხვა ინიციატივებში (მაგალითად, ეკოლოგიური პროექტები, უფლებების დაცვის კამპანიები).
ახალგაზრდების სამოქალაქო აქტივობა სკოლასა და მის ფარგლებს გარეთ გაიზრდება.
სხვა საგნების ტექნოლოგიური სწავლების გაუმჯობესება:
პედაგოგები, რომლებმაც მიიღეს გამოცდილება ტექნოლოგიების გამოყენებაში, შეძლებენ იგივე მიდგომების დანერგვას სხვა საგნებშიც, რაც ზოგადად სკოლაში განათლების ხარისხს გააუმჯობესებს.
ტექნოლოგიური კულტურის განვითარება:
მოსწავლეები და მასწავლებლები აქტიურად გამოიყენებენ ონლაინ პლატფორმებს არა მხოლოდ სწავლისთვის, არამედ პროექტების დაგეგმვისა და საზოგადოების პრობლემების გადასაჭრელად.
გრძელვადიან პერსპექტივაში ამ პროექტით მიღებული ცოდნა და გამოცდილება ხელს შეუწყობს მომავალი თაობების უკეთეს განათლებას, ტექნოლოგიების ინტეგრაციის კულტურის ჩამოყალიბებას და სამოქალაქო პასუხისმგებლობის განვითარებას.
4o
სამოქალაქო განათლების გამოწვევები თანამედროვე სკოლებში:
სამოქალაქო განათლება სკოლაში უმნიშვნელოვანესი თემაა, რადგან ის ზრდის მოსწავლეების ინფორმირებულობას მათი უფლებებისა და მოვალეობების შესახებ და ამზადებს მათ აქტიური მოქალაქეობისკენ. თუმცა, დღევანდელი სასკოლო სისტემა ამ მიმართულებით გარკვეულ პრობლემებს აწყდება.
1. მოსწავლეთა დაინტერესების ნაკლებობა:
ტრადიციული სწავლების მეთოდები ხშირად მოსაწყენია და მოსწავლეებს არ უჩენს საკმარის მოტივაციას, რათა აქტიურად ჩაერთონ სამოქალაქო განათლების პროცესში.
საკითხების მშრალი თეორიული წარდგენა (მაგალითად, კანონებისა და სამართლებრივი პრინციპების სწავლა) არ უკავშირდება მათ რეალურ ცხოვრებას, რაც ამცირებს ინტერესს.
2. ტექნოლოგიების არასაკმარისი გამოყენება:
ბევრ სკოლაში ტექნოლოგიები ან არ გამოიყენება, ან მათი გამოყენება ძალიან შეზღუდულია.
მოსწავლეები უფრო მეტად არიან ჩართულნი სოციალური მედიისა და ონლაინ გართობის პლატფორმებში, ვიდრე სასწავლო რესურსების გამოყენებაში, რაც ასწავლის პროცესის ციფრულ განვითარებას აფერხებს.
3. სწავლების მეთოდების გაუმართაობა:
მასწავლებლების დიდ ნაწილს არ აქვს საჭირო ცოდნა და გამოცდილება, თუ როგორ ინტეგრირდეს ტექნოლოგიები გაკვეთილებში.
ცოდნის გაზიარება ძირითადად ხდება ტრადიციული ფორმით – ლექციებისა და წიგნებზე დაფუძნებული სწავლებით, რაც აღარ პასუხობს თანამედროვე თაობის მოთხოვნებს.
4. აქტიური მოქალაქეობის ნაკლებობა:
მოსწავლეები ხშირად ვერ აცნობიერებენ თავიანთ როლს და პასუხისმგებლობას საზოგადოებაში.
სოციალური და სამოქალაქო თემებზე დისკუსიების ნაკლებობა აფერხებს მოსწავლეთა უნარს, გააანალიზონ მნიშვნელოვანი საკითხები, როგორიცაა ადამიანის უფლებები, დემოკრატია, ან გარემოს დაცვა.
5. ციფრული უნარების განვითარების საჭიროება:
მიუხედავად იმისა, რომ ახალგაზრდები ყოველდღიურად იყენებენ ტექნოლოგიებს, ისინი ხშირად არ ფლობენ ციფრულ უნარებს, რომლებიც საჭიროა სწავლისთვის, ანალიტიკური აზროვნებისთვის და სამოქალაქო აქტივობებისთვის.
პრობლემის შედეგები:
თუ აღნიშნული გამოწვევები არ მოგვარდება:
მოსწავლეები ვერ შეძლებენ აქტიური და პასუხისმგებლიანი მოქალაქეების როლის მორგებას.
სწავლა დარჩება ერთფეროვანი და ნაკლებად ეფექტური, რაც გავლენას მოახდენს მოსწავლეების მოტივაციასა და აკადემიურ წარმატებაზე.
სკოლები ვერ მოერგებიან თანამედროვე სამყაროს მოთხოვნებს, სადაც ტექნოლოგიები სწავლების განუყოფელი ნაწილია.
პრობლემის მოსაგვარებლად დაგეგმილია ინოვაციური და პრაქტიკული ღონისძიებები, რომლებიც გააუმჯობესებს სწავლების პროცესს, გაზრდის მოსწავლეთა ჩართულობას და მასწავლებლებს უზრუნველყოფს საჭირო რესურსებითა და უნარებით.
1. მასწავლებლების ტრენინგი ტექნოლოგიების გამოყენებაზე
რას?
ჩატარდება ტრენინგები, სადაც პედაგოგები შეისწავლიან ციფრული ხელსაწყოების, როგორიცაა Kahoot, Quizlet, YouTube და Google Classroom, გამოყენებას.
ყურადღება გამახვილდება იმაზე, როგორ გახადონ სამოქალაქო განათლების გაკვეთილები ინტერაქტიული და ვიზუალურად მიმზიდველი.
ვინ?
ტრენინგს ჩაატარებს მოწვეული სპეციალისტი, რომელსაც აქვს გამოცდილება განათლების ტექნოლოგიებში.
სად?
სკოლაში, საკონფერენციო ოთახში, ან ონლაინ პლატფორმაზე, როგორიცაა Zoom.
როდის?
პროექტის პირველ თვეში.
2. ინტერაქტიული გაკვეთილების შემუშავება და ჩატარება
რას?
შეიქმნება გაკვეთილების ახალი ფორმატები, რომლებიც მოიცავს ტექნოლოგიური ინსტრუმენტების გამოყენებას.
მოსწავლეები მონაწილეობენ ინტერაქტიულ თამაშებში, ონლაინ ვიქტორინებში და ჯგუფურ აქტივობებში, რაც შეეხება ისეთ თემებს, როგორიცაა დემოკრატია, ადამიანის უფლებები, ან კლიმატური ცვლილებები.
ვინ?
გაკვეთილებს ჩაატარებენ ტრენინგში მონაწილე პედაგოგები.
სად?
საკლასო ოთახებში და ონლაინ პლატფორმებზე (Google Classroom, Kahoot).
როდის?
პროექტის მეორე თვიდან რეგულარულად.
3. ციფრული რესურსების ბიბლიოთეკის შექმნა
რას?
შეიქმნება ონლაინ ბიბლიოთეკა, სადაც თავმოყრილი იქნება სასწავლო ვიდეოები, პრეზენტაციები და დავალებები სამოქალაქო განათლების თემებზე.
ბიბლიოთეკა ხელმისაწვდომი იქნება როგორც მასწავლებლებისთვის, ისე მოსწავლეებისთვის.
ვინ?
მასწავლებლები და ტექნიკური პერსონალი, რომლებიც პასუხისმგებელნი იქნებიან მასალების შერჩევაზე და ატვირთვაზე.
სად?
Google Drive ან სკოლის სხვა ონლაინ რესურსების პლატფორმაზე.
როდის?
პროექტის პირველ ორ თვეში.
4. ჯგუფური პროექტები და შეჯიბრებები
რას?
მოსწავლეები შეასრულებენ ჯგუფურ პროექტებს, სადაც ტექნოლოგიების გამოყენებით შეისწავლიან და წარმოადგენენ სხვადასხვა სამოქალაქო თემას.
ორგანიზდება ვიქტორინა ან შეჯიბრება, მაგალითად, Kahoot-ის გამოყენებით, თემებზე, როგორიცაა ადამიანის უფლებები, ისტორიული მოვლენები და დემოკრატია.
პროექტის მეორე და მესამე თვეში.
5. მშობლების ჩართულობის ხელშეწყობა
რას?
ჩატარდება შეხვედრები და ვებინარები, სადაც მშობლები გაეცნობიან პროექტის მიზნებს და შედეგებს.
მოეწყობა ღია გაკვეთილები, სადაც მშობლები დაინახავენ, როგორ მუშაობენ მოსწავლეები ტექნოლოგიების გამოყენებით.
ვინ?
შეხვედრებს გაუძღვებიან სკოლის დირექტორი და პედაგოგები.
სად?
სკოლის დარბაზში ან ონლაინ პლატფორმაზე.
როდის?
პროექტის მესამე თვეში.
6. შედეგების შეფასება და შემაჯამებელი ღონისძიება
რას?
ჩატარდება მოსწავლეთა და მასწავლებელთა გამოკითხვა პროექტის შედეგების შესაფასებლად.
მოეწყობა პრეზენტაცია, სადაც წარმოჩინდება პროექტის პროცესები და მიღწევები.
ვინ?
პროექტის დასრულების ბოლო კვირას.
ლეპტოპი
რაოდენობა: 1 ერთეული.
გამოყენების მიზანი:მასწავლებლების მიერ ტექნოლოგიური გაკვეთილების მომზადება და ჩატარება.
მოსწავლეების ჯგუფური პროექტების შესრულება, ვიქტორინებში და ინტერაქტიულ გაკვეთილებში მონაწილეობა.
ციფრული რესურსების შექმნა და განთავსება ონლაინ ბიბლიოთეკაში.
მახასიათებლები:საკმარისი მეხსიერება (8GB RAM და ზემოთ).
ინტერნეტკავშირისა და თანამედროვე პროგრამების მხარდაჭერა.
2. ინტერნეტის ხელმისაწვდომობა
აღწერა: სკოლაში სწრაფი და სტაბილური Wi-Fi ქსელის უზრუნველყოფა.
გამოყენების მიზანი:ონლაინ პლატფორმებზე მუშაობა (Google Classroom, Kahoot, Quizlet).
მასწავლებლებისთვის და მოსწავლეებისთვის რესურსების გადმოწერა და განთავსება.
ვებინარებისა და ონლაინ გაკვეთილების ჩატარება.
3. პროექტორი და ეკრანი
აღწერა: პროექტორი მაღალი რეზოლუციით და ეკრანი საკლასო ოთახში.
გამოყენების მიზანი:ინტერაქტიული გაკვეთილების ვიზუალიზაცია.
პრეზენტაციების და ჯგუფური პროექტების დემონსტრაცია.
4. მომსახურებები და ტექნიკური მხარდაჭერა
ტრენინგის ჩატარება:განათლების ტექნოლოგიების სპეციალისტის მომსახურება მასწავლებლების ტრენინგისთვის.
ტრენინგის ხანგრძლივობა: 2-3 დღე.
თემები: ციფრული ხელსაწყოების გამოყენება, ონლაინ პლატფორმების ინტეგრაცია გაკვეთილებში.
ტექნიკური მხარდაჭერა:ლეპტოპებისა და ინტერნეტის გაუმართაობის შემთხვევაში ტექნიკური დახმარება.
5. პროგრამული უზრუნველყოფა
აპლიკაციები და პლატფორმები:Kahoot და Quizlet (პრემიუმ ვერსიები საჭიროების შემთხვევაში).
Google Classroom და სხვა ღრუბლოვანი პლატფორმები.
Office 365 ან სხვა საოფისე პროგრამები, საჭიროების მიხედვით.
გამოყენების მიზანი:სამოქალაქო განათლების თემებზე ინტერაქტიული მასალების შექმნა და გაკვეთილების გამართვა.
6. ბეჭდვითი მასალა და კანცელარია
მოსწავლეებისთვის:გაკვეთილების და ვიქტორინების დამხმარე ბეჭდვითი მასალები (მაგალითად, თემატური ბარათები, პლაკატები).
პროექტების წარმოებისთვის: ფლომასტერები, ფურცლები, სტიკერები.
შეჯამება:
ლეპტოპი განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია როგორც პედაგოგების, ისე მოსწავლეების ტექნოლოგიური სწავლებისთვის. მათი საშუალებით შესაძლებელი იქნება ონლაინ პლატფორმებზე მუშაობა, გაკვეთილების ინტერაქტიულად ჩატარება და პროექტის წარმატებით განხორციელება.
არ არსებობს
პროექტით სარგებელს მიიღებენ:
1. მოსწავლეები
საერთო რაოდენობა: 250 მოსწავლე.
სარგებელი:ინტერაქტიული გაკვეთილების საშუალებით განათლების მიღება, რაც მათ მოტივაციას და ინტერესს გაზრდის.
ციფრული უნარების განვითარება, რაც მათ ყოველდღიურ ცხოვრებაში და სამომავლო კარიერაში გამოადგებათ.
სამოქალაქო პასუხისმგებლობის და აქტიური მოქალაქეობის უნარების განვითარება.
ჯგუფური პროექტების შესრულებით, თანამშრომლობის და კრიტიკული აზროვნების გაძლიერება.
პედაგოგი-25
მოსწავლე-250
მშობელი-100
შეჯამება:
პროექტი მოიცავს ყველა მოსწავლეს და მასწავლებელს, რაც უზრუნველყოფს სკოლის საგანმანათლებლო და პროფესიული პოტენციალის მაქსიმალურად განვითარებას.
.ფინანსური რესურსების ნაკლებობა
რისკი:
პროექტის განხორციელებისთვის საჭირო ლეპტოპების, პროგრამული უზრუნველყოფისა და სხვა ტექნიკური რესურსების შეძენისთვის შესაძლოა საკმარისი დაფინანსება არ იყოს ხელმისაწვდომი.
თავიდან აცილების გზები:ალტერნატიული დაფინანსების წყაროების მოძიება (ფონდისთვის მიმართვა, საგრანტო განაცხადის დაწერა).
არსებული რესურსების რაციონალური გამოყენება და სკოლის ბიუჯეტის ნაწილით პროექტის მხარდაჭერა.
საზოგადოების ან მშობლების ჩართულობის გამოყენება ტექნიკის შეძენაში.
2. ტექნიკური პრობლემები
რისკი:
ლეპტოპების, პროექტორების ან ინტერნეტის გაუმართაობა შეიძლება დაბრკოლებად იქცეს.
თავიდან აცილების გზები:ტექნიკური მხარდაჭერის უზრუნველყოფა (IT სპეციალისტის ჩართულობა პროექტში).
ტექნიკის გამართვა პროექტის დაწყებამდე.
ალტერნატიული სცენარების შემუშავება ტექნიკური ხარვეზების შემთხვევაში (მაგ., ბეჭდვითი მასალების გამოყენება).
3. მასწავლებლების ტექნოლოგიური უნარების ნაკლებობა
რისკი:
ზოგიერთ მასწავლებელს შესაძლოა გაუჭირდეს ტექნოლოგიების სწრაფად ათვისება, რაც პროექტის წარმატებაზე გავლენას მოახდენს.
თავიდან აცილების გზები:ტრენინგის დროულად ორგანიზება და პრაქტიკული მაგალითების გამოყენება სწავლების პროცესში.
მუდმივი ტექნიკური დახმარების შეთავაზება და ეტაპობრივი სწავლება.
მასწავლებლებისთვის დამატებითი სასწავლო მასალების შექმნა.
4. მოსწავლეების ან მასწავლებლების დაბალი ჩართულობა
რისკი:
პროექტში მონაწილეების დაინტერესების ან მოტივაციის ნაკლებობა.
თავიდან აცილების გზები:ინტერაქტიული და საინტერესო აქტივობების ჩართვა პროექტში.
მოსწავლეებსა და მასწავლებლებს წინასწარ აუხსნან პროექტის სარგებელი.
ჩატარდეს შემაჯამებელი შეჯიბრებები და აღიარებითი აქტივობები (ჯილდოები, სერთიფიკატები).
5. დროის მენეჯმენტის პრობლემები
რისკი:
დაგეგმილი აქტივობები შესაძლოა ვერ მოესწროს დროულად, განსაკუთრებით თუ სწავლების პარალელურად მიმდინარეობს.
თავიდან აცილების გზები:დეტალური გრაფიკის შემუშავება და აქტივობების ეტაპობრივი განხორციელება.
პასუხისმგებელი პირების დანიშვნა, რომლებიც აქტივობების დროულ შესრულებას უზრუნველყოფენ.
6. ინტერნეტის ან ელექტროენერგიის დროებითი წყვეტა
რისკი:
ონლაინ პლატფორმების და ციფრული ხელსაწყოების გამოყენება დამოკიდებულია სტაბილურ ინტერნეტსა და ელექტროენერგიაზე.
თავიდან აცილების გზები:მასალების ნაწილობრივი გადმოწერა და გამოყენება ოფლაინ რეჟიმში.
ელექტროენერგიის ალტერნატიული წყაროს (მაგ., გენერატორის) გამოყენების შესაძლებლობის განხილვა.
7. საზოგადოების ან მშობლების მხრიდან ნაკლები მხარდაჭერა
რისკი:
მშობლებმა ან სკოლის საზოგადოებამ შეიძლება პროექტი ნაკლებად პრიორიტეტულად მიიჩნიონ.
თავიდან აცილების გზები:მშობლებთან და სკოლის საზოგადოებასთან კომუნიკაციის გაძლიერება (შეხვედრები და პრეზენტაციები).
1. მასწავლებლების მიერ მიღებული ცოდნის გამოყენება
აღწერა:
პროექტის ფარგლებში ჩატარებული ტრენინგების შედეგად მასწავლებლები სრულად დაეუფლებიან ტექნოლოგიების გამოყენების უნარებს და შეძლებენ დამოუკიდებლად ჩაატარონ ინტერაქტიული გაკვეთილები.
მიღებული ცოდნა გაგრძელდება სასწავლო პროცესში როგორც თანამედროვე მეთოდის განუყოფელი ნაწილი.
მდგრადობა:
მასწავლებლების მიერ ტექნოლოგიური ხელსაწყოების გამოყენება არ მოითხოვს დამატებით ხარჯებს და იქნება მუდმივად გამოსაყენებელი რესურსი.
2. ციფრული რესურსების ბიბლიოთეკა
აღწერა:
პროექტის დროს შექმნილი ციფრული მასალები (გაკვეთილები, პრეზენტაციები, ვიდეოები, ვიქტორინები) დარჩება სკოლის საკუთრებად და ყველა მასწავლებელი შეძლებს მათ გამოყენებას.
ბიბლიოთეკის რეგულარული განახლება მოხდება მასწავლებლების მიერ.
მდგრადობა:
მასალების შენახვა Google Drive ან სხვა პლატფორმებზე უზრუნველყოფს მათ მუდმივ ხელმისაწვდომობას ტექნიკური ხარჯების გარეშე.
3. ტექნიკის გამოყენება მომავალში
აღწერა:
პროექტისთვის შეძენილი ლეპტოპები, პროექტორები და სხვა ტექნიკა აქტიურად გამოიყენება სკოლის სასწავლო და ადმინისტრაციულ საქმიანობაში.
მოსწავლეები და მასწავლებლები გააგრძელებენ ტექნოლოგიების გამოყენებას ყოველდღიურ პროცესებში.
მდგრადობა:
ტექნიკის რეგულარული მოვლა და დროული ტექნიკური მხარდაჭერა უზრუნველყოფს მათ ხანგრძლივ გამოყენებას.
4. სკოლის რესურსებით საქმიანობის გაგრძელება
აღწერა:
პროექტის დასრულების შემდეგ სკოლა მოახდენს საჭირო რესურსების შიდა მობილიზაციას (მაგ., ბიუჯეტის ნაწილი დაეთმობა ტექნიკის განახლებას ან პროგრამული უზრუნველყოფის შესყიდვას).
მდგრადობა:
სკოლის ბიუჯეტის ეფექტური მართვა და პარტნიორების მხარდაჭერა (მშობლები, ადგილობრივი საზოგადოება) უზრუნველყოფს პროექტის შედეგების გაგრძელებას.
პროექტი მიზნად ისახავს აჩვენოს, როგორ შეუძლია თანამედროვე ტექნოლოგიებს გააუმჯობესოს სამოქალაქო განათლების სწავლება და გაააქტიუროს მოსწავლეების ჩართულობა.
პროექტში აღწერილია ტექნოლოგიების კონკრეტული მაგალითები, როგორიცაა Kahoot, Google Classroom და YouTube, რომლებიც მოსწავლეებს ეხმარება სხვადასხვა სამოქალაქო თემების უკეთ გაგებაში, როგორიცაა ადამიანის უფლებები, დემოკრატია და სოციალური პასუხისმგებლობა.
კომენტარის დასამატებლად აუცილებელია ავტორიზაცია.
Marine Sudadze
დეკემბერი 5, 2024 | 8:22 pmპროექტის მთავარი მიზანია ტექნოლოგიების გამოყენებით სამოქალაქო განათლების გაუმჯობესება, მოსწავლეების სწავლაში ინტერაქტიულობისა და ჩართულობის ზრდა და მათი აქტიური მოქალაქეობრივი უნარების განვითარება.