პროექტის ხელმძღვანელის სახელი და გვარი, თანამდებობა
მარიამ ოკუჯავა-მოსწავლე
აპლიკანტის დაბადების თარიღი
2009-09-06
აპლიკანტის მისამართი (ფაქტიური)
თბილისი-ქურდიანის ქუჩა 2
მობილური ტელეფონი
599 455 811
ელექტრონული ფოსტა
mariamokujava44@gmail.com
დეტალური ინფორმაცია
პროექტის ხანგრძლივობა
4 თვე
პროექტში ჩართული ყველა პიროვნება, მათი სტატუსი და კონკრეტული მოვალეობები
მარიამ ოკუჯავა-მოსწავლე. მოვალეობები: პრობლემების იდენთიფიცირება მოსწავლეებთან თანამშრომლობის გზით; შეხვედრა მოსწავლეებთან, იმისათვის, რომ ვრცლად განვიხილოთ მათ მიერ გამოვლენილი პრობლემები; გამოვლენილი პრობლემების გადაჭრის გზების კვლევა(ონლაინ რესურსების გამოყენებით) და შედეგების წარდგენა მოსწავლეებთან (თუ როგორ არის გადაჭრილი ისენი ევროკავშირის ქვეყნებში); სტატიების დაწერა(რომლებიც შეეხება თუ როგორაა გადაჭრილი ჩვენს მიერ იდენთიფიცირებული პრობლემები ევროატლანტიკურ ქვეყნებში) და გამოქვეყნება; მოსწავლეებთან შეხვედრის ჩატარება და პროექტის მიერ დამუშავებულ პრობლემებზე მსჯელობა(შეხვედრაზე მოსწავლეებს გავუზიარებთ პრობლემის გადაჭრის ჩვენს მიერ აღმოჩენილ გზებს; შედეგების ანალიზი.
ბარბარე მხეიძე-მოსწავლე. მოვალეობები: პრობლემების იდენთიფიცირება მოსწავლეებთან თანამშრომლობის გზით; შეხვდერა მოსწავლეებთან იმისთვის, რომ ვრცლად განვიხილოთ მათ მიერ გამოვლენილი პრობლემები; გამოვლენილი პრობლემების გადაჭრის გზების კვლევა(ონლაინ რესურსების გამოყენებით) და შედეგების წარდგენა მოსწავლეებთან (თუ როგორ არის გადაჭრილი ისენი ევროკავშირის ქვეყნებში); სტატიების დაწერა(რომლებიც შეეხება თუ როგორაა გადაჭრილი ჩვენ მიერ იდენთიფიცირებული პრობლემები ევროატლანტიკურ ქვეყნებში) და გამოქვეყნება; მოსწავლეებთან შეხვედრის ჩატარება და პროექტის მიერ დამუშავებულ პრობლემებზე მსჯელობა(შეხვედრაზე მოსწავლეებს გავუზიარებთ პრობლემის გადაჭრის ჩვენს მიერ აღმოჩენილ გზებს; შედეგების ანალიზი.
ლიზი კენჭაძე-მოსწავლე. მოვალეობები: მოსწავლეების წინაშე არსებული გამოწვევების შესახებ კითხვარის შედგენა და გავრცელება; სოციალურ ქსელებში გვერდების შექმნა პროექტის პოპულარიზაციისთვის; სოციალურ ქსელებზე პოსტების ატვირთვა, რათა ჩვენი პროექტი უფრო ფართო საზოგადოებას მისწვდეს; შედეგების ანალიზი.
ანა ციცქიშვილი-მოსწავლე. მოვალეობები: მოსწავლეების წინაშე არსებული გამოწვევების შესახებ კითხვარის შედგენა და გავრცელება; შეხვდერა მოსწავლეებთან იმისთვის, რომ ვრცლად განვიხილოთ მათ მიერ გამოვლენილი პრობლემები; სოციალურ ქსელებზე პოსტების ატვირთვა, რათა ჩვენი პროექტი უფრო ფართო საზოგადოებას მისწვდეს; სტატიების დაწერა(რომლებიც შეეხება თუ როგორაა გადაჭრილი ჩვენს მიერ იდენთიფიცირებული პრობლემები ევროატლანტიკურ ქვეყნებში) და გამოქვეყნება; მოსწავლეებთან შეხვედრის ჩატარება და პროექტის მიერ დამუშავებულ პრობლემებზე მსჯელობა(შეხვედრაზე მოსწავლეებს გავუზიარებთ პრობლემის გადაჭრის ჩვენს მიერ აღმოჩენილ გზებს; შედეგების ანალიზი.
ნიკოლოზ ტყებუჩავა-მოსწავლე. მოვალეობები: შეხვდერა მოსწავლეებთან იმისთვის, რომ ვრცლად განვიხილოთ მათ მიერ გამოვლენილი პრობლემები; სტატიების დაწერა(რომლებიც შეეხება თუ როგორაა გადაჭრილი ჩვენს მიერ იდენთიფიცირებული პრობლემები ევროატლანტიკურ ქვეყნებში) და გამოქვეყნება;
მოსწავლეებთან შეხვედრის ჩატარება და პროექტის მიერ დამუშავებულ პრობლემებზე მსჯელობა(შეხვედრაზე მოსწავლეებს გავუზიარებთ პრობლემის გადაჭრის ჩვენს მიერ აღმოჩენილ გზებს); შედეგების ანალიზი.
დავით ლიპარტელიანი-მოსწავლე. მოვალოებები: პროექტის საიტის შექმნა, დიზაინი და განვითარება.
მოთხოვნილი თანხა (დოლარი)
312
თანამონაწილეობის თანხა (დოლარი)
0
მიგიღიათ თუ არა უკვე თქვენ ან თქვენი პროექტის სხვა მონაწილეს Initiatives.GE -ს საგრანტო პროგრამის ფარგლებში დაფინანსება
არა
როგორ შეიტყვეთ კონკურსის შესახებ
რეგიონული კოორდინატორი
პროექტის მოკლე აღწერა
პროექტის მიზანია ავამაღლოთ მოსწავლეთა ცნობიერება ევროკავშირის და ევროპული დემოკრატიის შესახებ. განსაკუთრებული აქცენტი გაკეთდება სკოლის მოსწავლეებისათვის აქტუალურ თემებზე. ამისათვის (google forms-ის კითხვარის და მოსწავლეებთან შეხვედრის საშუალებით) გამოვავლენთ მოსწავლეთა წინაშე არსებულ გამოწვევებს და მათთვის აქტუალურ საკითხებს. ამის შემდეგ, სამაგიდე კვლევის შედეგად შევისწავლით თუ როგორაა გადაჭრილი ეს საკითხები ევროკავშირის ქვეყნებში (საუკეთესო პრაქტიკა). კვლევის შედეგებს გავაცნობთ მოსწავლეებს და ვიმსჯელებთ მათთან ერთად. პარალელურად, ამ თემებზე, კვლევიაზე დაყრდნობით, შევქმნით სტატიებს, რომლებიც განთავსდება საიტზე და მკითხველს მიაწვდის ინფორმაციას ამ აქტუალური პრობლემების გადაჭრის საუკეთესო პრაქტიკის შესახებ.
მოსალოდნელი შედეგები
პროექტის შედეგად ამაღლდება მოსწავლეთა ცნობიერება ევროატლანტიკურ ინტეგრაციაზე, კონკრეტულად ისინი გაეცნობიან, როგორაა საქართველოში მოსწავლეთა გამოწვევბი გადაჭრილი ევროკავშირის წევრ ქვეყნებში. ამისთვის შეიქმნება საიტი, რომელზეც რეგულარულად აიტვირთება, ჩვენ მიერ ამ საკითხზე კვლევის შედეგად შექმნილი, სტატიები.
საჭიროებების/პრობლემის აღწერა
დღეს, საქართველოსთვის უმნიშვნელოვანესი საკითხია ევროატლანტიკური ინტეგრაცია, ჩვენ ვთვლით, რომ მიუხედავად ამისა მოსწავლეები არ არიან საკმარისად ინფორმირებული ამ საკითხთან დაკავშირებით, რადგან მათ არ აქვთ წვდომა უტყუარ და საჭირო წყაროსთან, შესაბამისად მათი ცნობიერება აღნიშნულ თემაზე საგრძნობლად დაბალია.
რა ღონისძიებები გატარდება აღნიშნული მიზნის მისაღწევად
ამის შესაბამისი ფაილი ატვირთულია დამატებით ასატვირთ ველში.
მოკლედ აღწერეთ გრანტის ფარგლებში მოთხოვნილი ნივთების/მომსახურების/სხვა საჭიროება
საიტის სერვერების შესყიდვა, სხვადასხვა დღეს ორი შეხვედრისათის სივცრე.
პროექტის პარტნიორები
ვინ არიან პროექტის ბენეფიციარები
ჩვენი ბენეფიციართა რაოდენობა არ არის შეზრუდული, იქიდან გამომდინარე, რომ ჩვენს საიტზე განთავსებული სტატიები ხელმისაწვდომი იქნება ნებისმიერი ქართულად მოსაუბრე ადამიანისათვის. ჩვენ პოპულარიზაციას ძირითადად გავუწევთ მოსწავლეებში-სოციალური ქსელებისა და სკოლებში გავრცელების საშუალებით და ვვარაუდობთ, რომ პირველ წელიწადში მივწვდებით მინიმუმ ხუთი ათას მკითხველს
აღნიშნული ბენეფიციარების რაოდენობები ცალ-ცალკე
შესაძლო რისკები, რამაც შეიძლება ხელი შეუშალოს პროექტის წარმატებით განხორციელებას. განსაზღვრეთ მათი თავიდან აცილების გზები
მოსწავლეების ძლიან მცირე რაოდენობამ შეავსოს Google forms-ის კითხვარი, ამის თავიდან ასაცილებლად ჩვენ შევქმნით გვერდებს სხვადასხვა სოციალურ ქსელში და აქტიურად განვათავსებთ პოსტებს, რათა ამით უფრო ფართო აუდიტორიას მივწვდეთ. გარდა ამისა, ჩვენ უშუალო შეხება გვაქვს ორ სკოლასთამ, რომლებშიც აქტიურად გავავრცელებთ ინფორმაციას ჩვენი პროექტის შესახებ.
პროექტის მდგრადობა მისი დაფინანსების დასრულების შემდეგ
პროექტის ფარგლებში შექმნილი საიტი იფუნქციონირებს პროექტის დასრულების შემდეგაც-მინიმუმ ორი წელი. ამასთან, ჩვენ გავაგრძელებთ მოსწავლეებისაგან შეტყობინებების მიღებას-თავიანთი გამოწვევების შესახებ და რეგულარულად ავტვირთავთ სტატიებსა და პოსტებს.
პროექტის ფარგლებში გამოვიკვლევთ მოსწავლეთა გამოწვევებს საქართველოში და ჩვენ მიერ ჩატარებულ კვლევაზე დაყრდნობით დავწერთ სტატიებს, რომლებიც შეეხება, თუ როგორ უმკლავდებიან ამ გამოწვევებს ევროკავშირის ქვეყნებში და განვათვსებთ ჩვენს ვებ გვერდზე.
პროექტის მიზანია ცნობიერების ამაღლება ევროინტეგრაციის შესახებ, განხორციელების ეტაპები არ ჩანს გეგმა არ არის ატვირთული, თემა იმდენად მნიშვნელოვანია, თუ წარმოადგენენ საინტერესო აქტივობებს შეგვიძლია განვიხილოთ.
გუნდი საკმაოდ კარგად არის შერჩეული.
პროექტის იდეა შეესაბამება კონკურსის მიზნებს
პროექტი პასუხობს ადგილობრივ საჭიროებებს
პროექტის განხორციელება მოიცავს მოსწავლეთა თანამშრომლობას სხვადასხვა სექტორთან
Tea Amurvelashvili
დეკემბერი 7, 2024 | 11:45 amპროექტის მიზანია ცნობიერების ამაღლება ევროინტეგრაციის შესახებ, განხორციელების ეტაპები არ ჩანს გეგმა არ არის ატვირთული, თემა იმდენად მნიშვნელოვანია, თუ წარმოადგენენ საინტერესო აქტივობებს შეგვიძლია განვიხილოთ.
გუნდი საკმაოდ კარგად არის შერჩეული.