1. ლუკა ჩხობაძე (პროექტის ხელმძღვანელი)
სტატუსი: სკოლის მოსწავლე
პროექტის კოორდინატორი
მოვალეობები:
• პროექტის ზოგადი მართვა და მონიტორინგი.
• პროექტის განრიგის დაგეგმვა და შესრულებაზე კონტროლი.
• სტუმრებთან (ექიმები, ფსიქოლოგები, სპორტსმენები) კომუნიკაცია და შეთანხმებები.
• ღონისძიებების ორგანიზება და კოორდინაცია.
• რესურსების მართვა და საჭირო ფინანსური ხარჯების კონტროლი.
• შედეგების შეფასება და პროექტის შეჯამებაზე მუშაობა.
2. ნატალია ხახიშვილი (კრეატიული დირექტორი და მონაწილეობის კოორდინატორი)
სტატუსი: სკოლის მოსწავლე,
აქტივობების მენეჯერი
მოვალეობები:
• კონკურსებისა და ღონისძიებების კრეატიული დიზაინი (ფოტოკონკურსი, ესეების კონკურსი და ა.შ.).
• მონაწილეების მოტივაცია და ინფორმირება პროექტის სხვადასხვა ეტაპზე.
• კინოჩვენებებისა და დებატების ორგანიზება და შინაარსის შერჩევა.
• ფსიქოლოგიური და მენტალური გაძლიერების აქტივობების მართვა, როგორიცაა მედიტაციის გაკვეთილები.
• უკუკავშირის შეგროვება და მონაწილეთა ჩართულობის უზრუნველყოფა.
3. გვანცა ციცქიშვილი (სპორტული აქტივობების ორგანიზატორი)
სტატუსი: მოსწავლე,
სპორტული აქტივობების კოორდინატორი
მოვალეობები:
სპორტული ტურნირებისა და შეჯიბრებების ორგანიზება (ფრენბურთი, კალათბურთი, არაცნობადი სპორტები).
• არაცნობადი სპორტის სახეობებზე ტრენინგებისა და შეჯიბრების მართვა.
• მონაწილეებისთვის უსაფრთხოების ნორმების უზრუნველყოფა სპორტულ აქტივობებზე.
• სპორტული აქტივობების შედეგად გამარჯვებულების დაჯილდოების ორგანიზება.
• გუნდური მუშაობისა და სპორტული სულისკვეთების გაძლიერებაზე ზრუნვა.
ერთობლივი პასუხისმგებლობები:
1. პროექტის პროგრესის პერიოდული განხილვა და საჭირო ცვლილებების განხორციელება.
2. ღონისძიებების წარმატებაზე ერთობლივი პასუხისმგებლობა.
3. მენტალური და ფიზიკური ჯანმრთელობის გაუმჯობესების საერთო მიზნის მიღწევა.
4. პროექტის საბოლოო შეჯამება
და შედეგების შეფასება.
პროექტის მიზანი "Healthy lifestyle" არის 8-11 კლასის მოსწავლეების ფიზიკური და ფსიქოლოგიური ჯანმრთელობის გაუმჯობესება, მენტალური ჯანმრთელობის სარგებლის გაცნობიერება და სპორტში მონაწილეობის გაზრდა. პროექტი მიზნად ისახავს სპორტის და ჯანსაღი ცხოვრების წესის პოპულარიზაციას, ფსიქოლოგიური მხარდაჭერის მექანიზმების შექმნას და ახალგაზრდებში სპორტულ სულისკვეთებას. პროექტი განხორციელდება მომდევნო ოთხი თვის განმავლობაში, სადაც მოსწავლეები მიიღებენ მონაწილეობას ტრენინგებში, ლექციებში, ვორკშოპებში, სპორტულ შეჯიბრებებში და სხვადასხვა აქტივობებში, რომლებიც ხელს შეუწყობს მათ ფიზიკურ და ფსიქოლოგიურ განვითარებას.
მოსალოდნელი შედეგები:
1. ფიზიკური ჯანმრთელობის გაუმჯობესება
2. მენტალური და ფსიქოლოგიური ჯანმრთელობის გაუმჯობესება - პრეზენტაციები, ლექციები და ფსიქოლოგიური მხარდაჭერა დაეხმარება მოსწავლეებს გაუმკლავდნენ სტრესს და თავიანთ ემოციურ მდგომარეობას.
3. ცნობიერების ამაღლება - მოსწავლეები გაიუმჯობესებენ ცნობიერებას ჯანსაღი ცხოვრების წესის მნიშვნელობის შესახებ,ისევე როგორც არაცნობადი სპორტის სახეობების შესახებ.
4. სპორტული სულისკვეთების განვითარება - სპორტში მონაწილეობის ზრდა და კონკურენციის სურვილის გაღვივება, რაც ხელს შეუწყობს გუნდური მუშაობის და პიროვნული პასუხისმგებლობის უნარების განვითარებას.
პროექტის მიზნის მისაღწევად განხორციელებული ღონისძიებები:
1. ვინ:
ლუკა ჩხობაძე,ნატალია ხახიშვილი, გვანცა ციცქიშვილი.
2. რას:
ლექციებს: ჯანსაღი ცხოვრების წესის, ფსიქოლოგიური მხარდაჭერის და სპორტის მნიშვნელობის შესახებ.
ფსიქოლოგიური სესიები: ემოციური მხარდაჭერა და სტრესის მართვის ტექნიკების სწავლება.
სპორტული ტურნირები და ტრენინგები: მოსწავლეები მიიღებენ მონაწილეობას სპორტულ აქტივობებში (კალათბურთი, ფეხბურთი, ფრენბურთი და სხვ.), შეიტყობენ ახალი და არაცნობადი სპორტების შესახებ.
მედიტაცია და იოგა: ფიზიკური და ფსიქოლოგიური ჯანმრთელობის გასაუმჯობესებლად.
კინოჩვენებები, დებატები, ესეების კონკურსი: სწავლის ანალიტიკური და კრიტიკული უნარების განვითარებისთვის.
ფოტო და სხვა კონკურსები: მოტივაციის გაძლიერება და საზოგადოებასთან ურთიერთობის უნარების განვითარება.
3. სად:
პროექტი განხორციელდება სსიპ 177 საჯარო სკოლაში და მოზარდთა სახლში.
ლექციები, ტრენინგები და ფსიქოლოგიური სესიები — სკოლაში და მოზარდთა სახლში.
სპორტული შეჯიბრებები და ტრენინგები — სპორტულ მოედნებზე და დარბაზებში.
4. როდის:
პროექტი გაგრძელდება 4 თვე (თებერვლიდან).
თვე 1:
• ლექციები
• ფილმის ჩვენება
• დებატები
• ესეების კონკურსი
თვე 2:
•მოწვევები(ათლეტები,ექიმები,ფსიქოლოგები)
• მედიტაციისა და იოგის გაკვეთილი
• ტრენინგი
თვე 3:
• სპორტული ტურნირები(კალადბურთი, ფრენბურთი, ფეხბურთი და ა.შ.)
• არაცნობად სპორტის სახეობებზე ტრენინგის ჩატარება შემდეგ კი შეჯიბრი ( ფრიზბი,ლაკროსი ...)
თვე 4:
• ფოტო კონკურსი (თემატური)
• ღონისძიება: პროექტის შეჯამება,გამოკითხვა, სერთიფიკატების გადაცემა.
პროექტის შედეგი მოკლედ:
პროექტის წარმატებით დასრულების შემდეგ, მოსწავლეები მიიღებენ უფრო დიდ უნარებს ფიზიკური აქტივობის, ფსიქოლოგიური მხარდაჭერისა და ჯანსაღი ცხოვრების წესის შესახებ. ისინი განვითარდებიან როგორც სპორტში, ასევე ფსიქოლოგიურად, და პროექტის დასასრულს ბევრად უფრო თა
ვდაჯერებული და ჯანსაღი ცხოვრების წესის მიმდევარები გახდებიან.
1. მოკლევადიანი შედეგები:
• ფიზიკური აქტივობის გაზრდა: მოსწავლეები გახდებიან უფრო აქტიურები და სპორტში ჩართულები. პროექტის ფარგლებში ჩატარებული სპორტული ტურნირები, ტრენინგები და ფიზიკური აქტივობები გაზრდის მოსწავლეების ფიზიკურ აქტივობას, რაც სასარგებლო იქნება მათი ჯანმრთელობისთვის.
• სტრესის და ემოციური დატვირთვის შემცირება: ფსიქოლოგიური სესიები, მედიტაციისა და იოგის გაკვეთილები მოკლე ვადაში დაეხმარება მოსწავლეებს სტრესის და ემოციური დაძაბულობის შემცირებაში, მათ შორის სკოლაში და ყოველდღიურ ცხოვრებაში.
• მოტივაციის გაზრდა და თავდაჯერებულობის ამაღლება: სხვადასხვა აქტივობები, როგორიცაა ესეების კონკურსი, დებატები და ფოტოკონკურსი დაეხმარება მოსწავლეებს საკუთარი შესაძლებლობების უკეთ გააზრებაში და ამაღლებას, რაც მათ გააძლიერებს როგორც ინდივიდუალურ, ისე ჯგუფურ აქტივობებში.
• ჯანსაღი ცხოვრების წესის გააზრება: მოსწავლეები გაეცნობიან ჯანსაღი კვების, რეგულარული ფიზიკური აქტივობის და ფსიქოლოგიური ჯანმრთელობის მნიშვნელობას.
2. გრძელვადიანი შედეგები:
• ჯანმრთელობის გრძელვადიანი გაუმჯობესება: ხშირი ფიზიკური აქტივობის ჩართვა სკოლაში და წლების განმავლობაში სწორი ცხოვრების წესის მიღება ხელს შეუწყობს მოსწავლეების ფიზიკური და მენტალური ჯანმრთელობის გაუმჯობესებას. ეს მოიცავს უფრო დაბალ დონეზე სტრესს, მაღალი ენერგიის დონის შენარჩუნებას და ჯანმრთელობის პრობლემების შემცირებას.
• სპორტული აქტივობის და სპორტული სულისკვეთების შენარჩუნება: პროექტის დასრულების შემდეგ მოსწავლეები უფრო ხშირად მიიღებენ მონაწილეობას სპორტულ აქტივობებში, რამაც შეიძლება ისინი დააინტერესოს სპორტის პროფესიული განვითარებისთვის, ან უფრო აქტიურად ჩაერთონ ადგილობრივ სპორტულ გუნდებში.
• სოციალური ურთიერთობების გაუმჯობესება: გუნდური აქტივობები, როგორიცაა სპორტული ტურნირები და ჯგუფური მუშაობა, გააუმჯობესებს მოსწავლეთა კომუნიკაციისა და თანამშრომლობის უნარებს. ამან შეიძლება მიიტანოს მათთან უფრო ძლიერი, გამძლე,მეგობრული და სოციალური ურთიერთობები.
• ხანგრძლივი ფსიქოლოგიური განვითარება: პროგრამის ფარგლებში მიღებული ფსიქოლოგიური განათლება, სტრესის მართვის ტექნიკები და მედიტაციისა და იოგას პრაქტიკა დიდხანს შეუწყობს მოსწავლეებს მათ ფსიქოლოგიურ ჯანმრთელობას და ემოციური ბალანსის შენარჩუნებას.
• მენტალური ჯანმრთელობის გამძლეობა: გრძელვადიან პერსპექტივაში, პროექტი ხელს შეუწყობს მოსწავლეებს ფსიქოლოგიური სიმტკიცის და მენტალური ჯანმრთელობის გაუმჯობესებას. მათი უნარი,რომ გაუმკლავდნენ სხვადასხვა სტრესულ სიტუაციებს გაიზრდება, რაც მათ ცხოვრებაში სხვადასხვა გამოწვევების ეფექტურად გადაჭრას შეუწყობს ხელს.
საერთო შედეგი:
პროექტი "Healthy lifestyle" შექმნის ზეგავლენას არა მხოლოდ პროექტის პერიოდის განმავლობაში, არამედ მის დასრულების შემდეგაც, რაც დადებითად აისახება მოსწავლეების ჯანმრთელობის, ფსიქოლოგიურ კეთილდღეობის და სოციალური უნარების განვითარების მხრივ.
პროექტის პრობლემა/საჭიროება:
1. ფიზიკური აქტივობის და სპორტში ჩართულობის ნაკლებობა:
თანამედროვე ახალგაზრდებში სპორტული აქტივობა მნიშვნელოვნად შემცირებულია. სკოლებში სპორტის გაკვეთილები ხშირად იქცევა მხოლოდ 40 წუთიან შესვენებად, ხოლო აქტიური ფიზიკური დატვირთვა, რომელიც მნიშვნელოვანია ჯანმრთელობისთვის, ნაკლებად არის გათვალისწინებული.
2. ფსიქოლოგიური პრობლემები და ემოციური მხარდაჭერის ნაკლებობა:
ბევრი მოსწავლე იშვიათად მიმართავს ფსიქოლოგს ან სხვა სპეციალისტებს, მიუხედავად იმისა, რომ სკოლაში ხშირად ხდება ფსიქოლოგიური ბულინგი, ემოციური დაძაბულობა და სოციალური პრობლემები. ხშირად ასეთ მდგომარეობაში მყოფი მოსწავლეები ვერ ახერხებენ საკუთარი ემოციების და ტკივილების გამოხატვას, რაც მიგვიყვანს ფსიქოლოგიური ჯანმრთელობის გაუარესებამდე. ისინი იძირებიან ფსიქოლოგიურ პრობლემებში, როგორიცაა დეპრესია, თვითშეფასების პრობლემა, სტრესი და ამან შეიძლება მოახდინოს მათი სამომავლო პირადი და პროფესიული განვითარების შეფერხება.
3. ჯანსაღი ცხოვრების წესის ნაკლებად გაცნობიერება:
მოსწავლეებს ხშირად არ აქვთ სწორი და ყოვლისმომცველი ინფორმაცია ჯანსაღი ცხოვრების წესის, რაც მოიცავს სწორ კვებას, რეგულარულ ფიზიკურ აქტივობას, დამამშვიდებელ ტექნიკებს და ფსიქოლოგიური ჯანმრთელობის შენარჩუნებას.
4. არაცნობადი სპორტის სახეობებში ნაკლები ჩართულობა:
ხშირად, სკოლებში ყურადღება გატანილია მხოლოდ იმ სპორტის სახეობებზე, რომლებიც უკვე პოპულარულია (კალათბურთი, ფეხბურთი, ფრენბურთი და სხვა), ხოლო ნაკლებად ცნობად სპორტებში მოსწავლეებს არ აქვთ წვდომა. ეს დისკრიმინაციას იწვევს და მასწავლებლებსაც კი არ აქვთ საკმარისი ცოდნა ამ სახეობების შესახებ. არაცნობადი სპორტები შეიძლება იყოს კარგი შესაძლებლობა, რომელიც ხელს შეუწყობს ახალი უნარების განვითარებას და მოსწავლეებს საშუალებას მისცემს, გამოხატონ საკუთარი შესაძლებლობები.
5. არასაკმარისი ფსიქოლოგიური და ფიზიკური მხარდაჭერა:
მოსწავლეებს არ აქვთ საკმარისი მენტორული და ფსიქოლოგიური მხარდაჭერა. მათი გრძნობები და ფსიქოლოგიური საჭიროებები ხშირად ცალკე რჩება. მოსწავლეებმა შეიძლება არ იციან,თუ როგორ გაუმკლავდნენ პირად პრობლემებს და სკოლის სასწავლო გარემო შესაძლოა არ იყოს სრულიად უსაფრთხო ფსიქოლოგიურად. შესაბამისად, ფსიქოლოგიური დახმარება და სპორტული მხარდაჭერა ძალიან მნიშვნელოვანია მათთვის.
6. სოციალური იზოლაცია და თვითგამოხატვის ნაკლებობა:
მრავალი მოსწავლე იღვიძებს სოციალური იზოლაციისა და თვითგამოხატვის პრობლემებთან ერთად, რადგან მათ არ აქვთ ისეთი აქტივობები, რომლებიც ხელს უწყობს მეგობრების გაჩენას და თავიანთი უნარების წარმოჩენას.
პრობლემა, რომელზეც პროექტი მიუთითებს:
პროექტი "Healthy lifestyle" მიმართულია იმ პრობლემების გამოსწორებაზე, რომლებსაც აქვს პირდაპირი ზეგავლენა მოსწავლეების ფიზიკურ, ფსიქოლოგიურ და სოციალურ კეთილდღეობაზე. ძირითადი პრობლემებია:
1.ფიზიკური აქტივობის ნაკლებობა;
2.ფსიქოლოგიური მხარდაჭერის ნაკლებობა;
3.ჯანსაღი ცხოვრების წესის ნაკლებად გაცნობიერება;
4.არაცნობადი სპორტის სახეობების ნაკლები პოპულარობა;
5.სოციალური იზოლაცია და თვითგამოხატვის ნაკლებობა.
6.ცხოვრების წახალისება
ამ პრობლემების მოგვარება პროექტის მიზანია, რაც გააუმჯობესებს მოსწავლეების ფიზიკურ/ფსიქოლოგიურ მდგომარეობას და დააჩქარებს ჯანსაღი ცხოვრების წესის დანერგვას.
1. ლექციები და პრეზენტაციები
მიზანი: ცნობიერების ამაღლება ჯანსაღი ცხოვრების წესის, ფიზიკური და ფსიქიკური ჯანმრთელობის შესახებ.
რა: ექსპერტები (ექიმები, ფსიქოლოგები, სპორტსმენები) წაიკითხავენ ლექციებს ჯანსაღ კვებაზე, სტრესის მართვასა და ფიზიკური აქტივობის მნიშვნელობაზე.
ვინ: მოწვეული პროფესიონალები (ექიმები, ფსიქოლოგები, სპორტსმენები).
სად: სკოლის აუდიტორია ან მოზარდთა სახლი.
როდის: პროექტის პირველი თვის განმავლობაში.
2. მედიტაცია და იოგას სესიები
მიზანი: სტრესის შემცირება და გონებრივი კეთილდღეობის გაუმჯობესება.
რა: მოსწავლეები მიიღებენ მონაწილეობას მედიტაციისა და იოგას სესიებში.
ვინ: იოგასა და მედიტაციის სერტიფიცირებული ინსტრუქტორები.
სად: სკოლის სპორტული დარბაზი ან გამოყოფილი მშვიდობიანი სივრცე.
როდის: პროექტის მეორე თვე.
3. სპორტული ტურნირები
მიზანი: გაზარდოს ფიზიკური აქტივობა და მოსწავლეთა მონაწილეობა სპორტში.
რა: ტურნირების ორგანიზება კალათბურთში, ფეხბურთში, ფრენბურთში და ა.შ.
ვინ: სკოლაში მომუშავე სპორტის მასწავლებლები და მწვრთნელები.
სად: სკოლის სპორტული მოედანზე ან სპორტული დარბაზში.
როდის: პროექტის მესამე თვე.
4. ვარჯიში სპორტში
მიზანი: ახალი სპორტის დანერგვა და მოსწავლეთა ჩართულობის გაფართოება.
რა: ვარჯიში სპორტში, როგორიცაა ფრისბი
ვინ: ამ სპორტის მცოდნე პიროვნება
სად: სკოლის მოედანზე.
როდის: პროექტის მესამე თვე.
5. ფოტო კონკურსისა და ღონისძიების ორგანიზება
მიზანი: კრეატიულობის, გუნდური მუშაობისა და პროექტის აქტივობებში მონაწილეობის წახალისება.
რა: მოაწყეთ ფოტო კონკურსი და დასკვნითი ღონისძიება პროექტის შედეგების შესაჯამებლად.
ვინ: სტუდენტები და მასწავლებლები.
სად: სკოლის დარბაზი ან საგამოფენო სივრცე.
როდის: პროექტის მეოთხე თვე.
ეს ზომები ხელს შეუწყობს ფიზიკური უმოქმედობის, ფსიქიკური ჯანმრთელობის პრობლემების, ჯანსაღი ცხოვრების წესის არჩევის შესახებ ინფორმირებულობის ნაკლებობას და მ
რავალფეროვან სპორტში შეზღუდული ჩართულობის პრობლემებს.
დაგვჭირდება 250 დოლარი.
შემდეგი ნივთებისთვის: პირველ რიგში საკანცელარიო ნივთები რომელებსაც გამოვიყენებთ ტრენინგისთვის და შეხვედრებისთვის. ასევე
ჯილდოებისთვის(წიგნები,თასი,ფიტნეს თრეკერი,ყურსასმენები)რომელიც გადაეცემა შეჯიბრებებში გამარჯვებულ მონაწილეებს და დასამახსოვრებელი საჩუქრები იქნება მათთვის.რაც მთავარია მოტივაციის გზა.
ღონისძიების დასასრულს კი სიგელების დასაბეჭდათ რომელიც პროექტის ბოლოს გადაეცემათ პროექტში მონაწილე ბავშვებს.
პროექტის ფარგლებში ვითანამშრომლებთ მფრინავი დისკის ფედერაციასთან ასევე სკოლისთან და მოზდთა სახლთან სივრცის გამოყოფისთვის.
პროექტში მონაწილეობა შეუძლია ყველას ვისაც აინტერესებს ეს საკითხი და უნდა თავისი თავი განამტკიცოს. ეს პროექტი კი განსაკუთრებით ეხება სკოლის მოსწავლეებს, რადგან ვიცით რომ სკოლის მოსწავლეებს ან თუნდაც აბიტურიენტებს ძალიან სტრესული ცხოვრება აქვთ. (გაკვეთილების და სხვა ფაქტორების გამო).
პროექტში მონაწილეობა შეეძლებათ მოსწავლეებს 8-დან მე-11 კლასის ჩათვლით, თუმცა ესეების კონკურსის და ფოტო კონკურსის შემთხვევაში მონაწილეობის შესაძლებლობა ექნება ნებისმიერ მსურველს.შესავამისად პროექტში მონაწილეები იქნებიან ბენეფიციარები,ხოლო ფოთისა და ესეების კონკურსის შემთხვევაში შესაძლოა სხვა პირი გახდეს გამარჯვებული.
მოსწავლეების რაოდენობა მაქსიმუმ:100
1. დაბალი მონაწილეობა ან ინტერესის ნაკლებობა
რისკი: მოსწავლეები ან მონაწილეები შეიძლება არ იყვნენ საკმარისად ჩართული.
თავიდან აცილება:
პროექტის თემაზე საინტერესო და აქტიური კომუნიკაციის წარმოება.
წამახალისებელი ღონისძიებების დამატება (პრიზები, სერტიფიკატები).
მონაწილეთა საჭიროებების გათვალისწინება და მათი მოსაზრებების ჩართვა პროგრამაში.
2. არახელსაყრელი ამინდი (გარე ღონისძიებებისთვის)
რისკი: სპორტული ან სხვა გარე აქტივობები შეიძლება შეფერხდეს ცუდი ამინდის გამო.
თავიდან აცილება:
ალტერნატიული შიდა სივრცეების განსაზღვრა.
გრაფიკის მოქნილობა და ღონისძიებების გადატანა საჭიროების შემთხვევაში.
4. სტუმრების ან ექსპერტების დაგვიანება/ვერ გამოჩენა
რისკი: მოწვეული ლექტორები, ფსიქოლოგები ან სპორტსმენები შეიძლება ვერ მოახერხონ დასწრება.
თავიდან აცილება:
სარეზერვო გეგმების მომზადება (სხვა ექსპერტების მოძიება).
სტუმრებთან ადრეული კომუნიკაცია და შეთანხმება.
ონლაინ რეჟიმში სესიების ჩატარების შესაძლებლობა.
4. ტექნიკური პრობლემები
რისკი: პრეზენტაციების, ფილმების ჩვენებისა და ვორკშოფების დროს ტექნიკის გაუმართაობა.
თავიდან აცილება:
ტექნიკის წინასწარი შემოწმება.
დამატებითი ტექნიკის რეზერვირება.
ტექნიკური პერსონალის უზრუნველყოფა.
5. მოსწავლეების/მონაწილეების არასწორი ქცევა
რისკი: დისციპლინის ან კომუნიკაციის პრობლემები ჯგუფებში.
თავიდან აცილება:
მონაწილეებისთვის წესების წინასწარი გაცნობა.
ორგანიზატორთა მუდმივი მონიტორინგი და მხარდაჭერა.
6. დროის მართვის პრობლემები
რისკი: აქტივობების დაგეგმილზე მეტხანს გაგრძელება ან დაგვიანებით დაწყება.
თავიდან აცილება:
დეტალური განრიგის შედგენა.
დროის კონტროლისთვის პასუხისმგებელი პირის დანიშვნა.
1. ინფრასტრუქტურის და ცოდნის შენარჩუნება
პროექტის ფარგლებში მიღებული ინვენტარი, ცოდნა და გამოცდილება დარჩება სკოლის ან ორგანიზაციის საკუთრებაში.
ორგანიზატორები და მონაწილეები მიიღებენ შესაბამის ტრენინგებს, რათა განაგრძონ აქტივობების განხორციელება დამოუკიდებლად.
2. პარტნიორობის გაღრმავება
პროექტის მიმდინარეობისას დამყარებული კონტაქტები (ექიმები, ფსიქოლოგები, სპორტსმენები, სპონსორები) გამოიყენება მომავალი ღონისძიებების დასაგეგმად.
ადგილობრივი თემის ორგანიზაციებთან თანამშრომლობის გაძლიერება.
3. მონაწილეთა ჩართულობის მხარდაჭერა
აქტივობების მონაწილეები, რომლებიც პროექტში იყვნენ ჩართული, შეინარჩუნებენ მოტივაციას და იქნებიან პასუხისმგებელნი ახალი ღონისძიებების დაგეგმვაზე.
ნიჭიერი მოსწავლეები ან მონაწილეები წაახალისებენ თავიანთ თანატოლებს მომავალი აქტივობებში ჩართულობისკენ.
4. აქტივობების რეგულარიზაცია
პროექტის ფარგლებში ჩატარებული აქტივობები (სპორტული შეჯიბრებები, იოგის გაკვეთილები, დებატები, ფოტოკონკურსები) გადაიქცევა რეგულარულ, ყოველწლიურ ღონისძიებებად.
სასწავლო დაწესებულების გეგმის ნაწილად გახდება მათი ორგანიზება.
5. დაფინანსების ახალი წყაროების მოძიება
ახალი პარტნიორებისა და სპონსორების მოძიება, რათა უზრუნველყონ ფინანსური მხარდაჭერა მომავალი პროექტებისთვის.
ადგილობრივი ბიზნესების, კერძო პირებისა და არასამთავრობო ორგანიზაციების ჩართულობის გაზრდა.
6. ონლაინ რესურსებისა და ქსელების გამოყენება
პროექტის თემატიკის გასაგრძელებლად შესაძლებელია ონლაინ პლატფორმების გამოყენება, სადაც მონაწილეები გააზიარებენ თავიანთ შედეგებს და გამოცდილებებს.
ცოდნის გაცვლის ქსელის ჩამოყალიბება (მაგ., ონლაინ ჯგუფები და ფორუმები).
7. საზოგადოებრივი ცნობადობის მხარდაჭერა
სკოლის/ორგანიზაციის ფარგლებში კონკურსების, ლექციების ან სპორტული ღონისძიებების რეგულარულად გამართვა.
თემატური დღეების დაწესება (მაგ., „ჯანსაღი ცხოვრების დღე“ ან „სპორტისა და მენტალური ჯანმრთელობის დღე“).
ამ ნაბიჯების დახმარებით, პროექტი არ შეწყდება დაფინანსების დასრულების შემდეგ და მისი ძირითადი იდეები გაგრძელდება მომავალში.
პროექტი Healthy Lifestyle მიზნად ისახავს 8-11 კლასის მოსწავლეების მენტალური ჯანმრთელობის გაუმჯობესებას, უნარების განვითარებასა და სპორტული აქტივობების წახალისებას.
აქტივობები მოიცავს ლექციებს, დებატებს, ტრენინგებს, იოგასა და მედიტაციის გაკვეთილებს, სპორტულ ტურნირებს და არაცნობადი სპორტის სახეობებში შეჯიბრებს. ჩატარდება ესეების და ფოტოკონკურსები, ქვიზები, კინოჩვენებები, მოწვეულნი იქნებიან ექიმები, ფსიქოლოგები და სპორტსმენები.
პროექტი ხელს შეუწყობს მოტივაციის გაზრდას, ჯანმრთელ ცხოვრების წესის პოპულარიზაციას და ნიჭიერი მოსწავლეების წარმოჩენას.
Tbilisi, Georgia
კომენტარის დასამატებლად აუცილებელია ავტორიზაცია.
Tea Amurvelashvili
დეკემბერი 7, 2024 | 12:17 pmმოსწავლეების მენტალური ჯანმრთელობის გაუმჯობესებას, უნარების განვითარებასა და სპორტული აქტივობების წახალისებას ისახავს მიზნად პროექტი. შედეგზე ორიენტირებულია და გუნდიც ფლობს ყველა უნარს პროექტის წარმატებით განხორციელებისთვის
Tamar Pruidze
დეკემბერი 18, 2024 | 4:58 pmკარგი პროექტია