პროექტის ხელმძღვანელის სახელი და გვარი, თანამდებობა
ელისა ჩხაიძე
აპლიკანტის დაბადების თარიღი
2024-02-16
აპლიკანტის მისამართი (ფაქტიური)
ქ.ლანჩხუთის ნოდარ დუმბაძის ნ9
მობილური ტელეფონი
571 99 29 83
ელექტრონული ფოსტა
chkhaidzeelizabeth988@gmail.com
დეტალური ინფორმაცია
პროექტის ხანგრძლივობა
4 თვე
პროექტში ჩართული ყველა პიროვნება, მათი სტატუსი და კონკრეტული მოვალეობები
ელისა ჩხაიძე,გვანცა გელოვანი, ხათუნა ჩხაიძე, მარიამ კვიტაიშვილი - მოსწავლეები, რომლებიც პასუხისმგებლობას აიღებს პროექტზე
მოთხოვნილი თანხა (დოლარი)
450
თანამონაწილეობის თანხა (დოლარი)
0
მიგიღიათ თუ არა უკვე თქვენ ან თქვენი პროექტის სხვა მონაწილეს Initiatives.GE -ს საგრანტო პროგრამის ფარგლებში დაფინანსება
არა
როგორ შეიტყვეთ კონკურსის შესახებ
რეგიონული კოორდინატორი
პროექტის მოკლე აღწერა
გამოვიმუშავებთ თავდაჯერების, თვითრწმენის, რეალიზაციის იმ უნარებს, რომელიც აუცილებლად გამოგვადგება ცხოვრების ყოველ ეტაპზე.
მოსალოდნელი შედეგები
პროექტის დახმარებით შევძლებთ სასკოლო ასაკიდანვე წავიღოთ მზაობა დამოუკიდებელი ცხოვრებისთვის.
ვიქნებით საზოგადოების აქტიური წევრები.
გამოვიმუშავებთ თავდაჯერების, თვითრწმენის, რეალიზაციის იმ უნარებს, რომელიც აუცილებლად გამოგვადგება ცხოვრების ყოველ ეტაპზე.
საჭიროებების/პრობლემის აღწერა
დამამთავრებელ კლასებში დაბალია მოსწავლეების მზაობა სკოლის შემდგომ დამოუკიდებელი ცხოვრებისთვის.
ჩვენი პროექტი ხელს შეუწყობს ისეთი უნარების გააქტიურებას, როგორიცაა შემოქმედობითობა, პარტნიორული უნარების განვითარება, გუნდურობა, საკუთარი და სხვისი შრომის დაფასება, პრეზენტაციის უნარების გამომუშავება. ყოველივე ეს კი დაგვეხმარება გავხდეთ საზოგადოების სრულფასოვანი წევრები.
რა ღონისძიებები გატარდება აღნიშნული მიზნის მისაღწევად
1. სამუშაო ჯგუფის შექმნა, საქმიანობების გადანაწილება;
2. ხელნაკეთობების დასამზადებლად საჭირო მასალის შეძენა;
3. დაინტერესებული მოსწავლეების შერჩევა და აქსესუარების დამზადება; (სამკაულები, ნაქსოვი ჩანთები, მოსასხამები, დეკორატიული ხელსახოცები და თავსაფრები, მაგიდის ტილოები, ქუდები, ხელთათმანები);
4. ადგილობრივ დღესასწაუელებზე, სასკოლო ბაზრობებზე ნამუშევრების გამოფენა-გაყიდვა;
5. პროექტის საქმიანობაზე და შექმნილ ნაწარმზე სარეკლამო ბუკლეტების დამზადება და თემში გაცრცელება, სოც. მედიაში ინფორმაციის გავრცელება;
6. რეალიზაციიდან შემოსული თანხის ნაწილით საქველმოქმედო აქციის მოწყობა. თანხის მეორე ნაწილი კი მოხმარდება მასალების შეძენას და საქმიანობის მდგრადობისთვის გამოყენებას.
მოკლედ აღწერეთ გრანტის ფარგლებში მოთხოვნილი ნივთების/მომსახურების/სხვა საჭიროება
მასალები ხელნაკეთი პროდუქციისთვის:
სამკაულების მასალები: მძივები, მავთული, საკეტები, და სხვა დამხმარე მასალები.-
ნაქსოვი ნივთებისთვის: ხარისხიანი ძაფები და ნემსები.
დეკორატიული ხელსახოცებისთვის: ქსოვილები, ნაჭრები, და დეკორატიული ელემენტები.
ქუდებისა და ხელთათმანებისთვის: შესაბამისი ძაფები, ნემსები და ფერადი მასალები.
ახალგაზრდები და ადგილობრივი საზოგადოება - დაახლოებით 500 ადამიანი
შესაძლო რისკები, რამაც შეიძლება ხელი შეუშალოს პროექტის წარმატებით განხორციელებას. განსაზღვრეთ მათი თავიდან აცილების გზები
რისკი: მოსწავლეები შეიძლება ვერ მოასწრონ ყველა აქტივობის დროულად შესრულება სასწავლო პროცესის პარალელურად.
თავიდან აცილების გზები:დეტალური გრაფიკის შემუშავება და აქტივობების მკაცრი დროითი ჩარჩოებში ჩასმა.მონაწილეების პასუხისმგებლობების განაწილება
.ტრენინგების და მხარდაჭერის ნაკლებობა:
რისკი: მონაწილეებმა შეიძლება ვერ მოიპოვონ საკმარისი ცოდნა და უნარები პროდუქტების შესაქმნელად.
თავიდან აცილების გზები:პროფესიონალი ტრენერების მოწვევა და დამატებითი სესიების ორგანიზება საჭიროების შემთხვევაში.ონლაინ რესურსების გამოყენება (ვიდეო გაკვეთილები, სახელმძღვანელოები).
ფინანსური პრობლემები:
რისკი: ბიუჯეტის არასწორი გადანაწილება ან მოულოდნელი ხარჯები.
თავიდან აცილების გზები:ბიუჯეტის დეტალური დაგეგმვა და შესაძლო რეზერვის გათვალისწინება.ხარჯების რეგულარული მონიტორინგი.
მონაწილეების მოტივაციის დაკარგვა:
რისკი: პროექტის ხანგრძლივობის გამო, მონაწილეებმა შეიძლება დაკარგონ ინტერესი.
თავიდან აცილების გზები:წარმატებული ეტაპების აღნიშვნა და მონაწილეების წახალისება.გუნდური აქტივობების და კონკურსების ორგანიზება.
პროდუქციის ხარისხის პრობლემა:
რისკი: მზადდება უხარისხო პროდუქცია, რაც გავლენას ახდენს გაყიდვებზე.
თავიდან აცილების გზები:პროდუქციის ხარისხის კონტროლი ყველა ეტაპზე. მაღალი ხარისხის მასალების გამოყენებაა.გაყიდვების და მარკეტინგის სირთულეები:
რისკი: პროექტის მიერ წარმოებული პროდუქცია ვერ აღწევს სამიზნე აუდიტორიამდე.
თავიდან აცილების გზები:მარკეტინგული კამპანიების გეგმის შემუშავება და ონლაინ პლატფორმების გამოყენება.ადგილობრივი გამოფენების ან ბაზრობების ორგანიზება.
გარეგანი ფაქტორები:
რისკი: კლიმატური პირობები, ენერგიის მიწოდების შეფერხება ან სხვა არაპროგნოზირებადი გარემოებები.
თავიდან აცილების გზები:გარე ფაქტორების შემთხვევაში ალტერნატიული გეგმების მომზადება (მაგ., ონლაინ ფორმატზე გადასვლა
პროექტის მდგრადობა მისი დაფინანსების დასრულების შემდეგ
ბიზნეს მოდელის შემუშავება:
პროექტის ფარგლებში დამზადებული პროდუქტების (სამკაულები, ნაქსოვი ნივთები, დეკორატიული ხელსახოცები, ქუდები, ხელთათმანები) გაყიდვა გახდება სტაბილური შემოსავლის წყარო.
პროდუქციის გაყიდვიდან მიღებული შემოსავალი მიმართული იქნება ახალი მასალების შეძენასა და საქმიანობის გაფართოებაზე.
ონლაინ პლატფორმების გამოყენება:
სოციალური ქსელებისა და ონლაინ მაღაზიების (მაგ., Facebook Marketplace, Instagram Shop) გამოყენებით, პროდუქციის გაყიდვა შესაძლებელი იქნება ფართო აუდიტორიისთვის.
ელექტრონული კომერციის მარტივი და ხელმისაწვდომი ინსტრუმენტების გამოყენება უზრუნველყოფს გაყიდვების ზრდას და მომხმარებლების მოზიდვას.
თანამშრომლობის გაძლიერება:
პარტნიორობა ადგილობრივ ბიზნესებთან, სკოლებთან ან არასამთავრობო ორგანიზაციებთან პროექტის საქმიანობის მხარდასაჭერად.
მონაწილეობა ბაზრობებსა და გამოფენებში, რაც პროდუქციის პოპულარიზაციასა და ახალი კლიენტების მოზიდვას შეუწყობს ხელს.
ტრენინგებისა და ცოდნის გავრცელება:
პროექტში ჩართული მოსწავლეები შეძლებენ თავიანთი გამოცდილების გაზიარებას და ახალი მონაწილეების სწავლებას, რაც უზრუნველყოფს პროექტის აქტივობების გაგრძელებას.
ტრენინგის ფორმატში მიმდინარე საქმიანობის გაგრძელება სკოლაში ან საზოგადოების სხვა ჯგუფებში.
ფინანსური მდგრადობის ხელშეწყობა:
სამომავლოდ, მოზიდული შემოსავლით მცირე გრანტების ან სესხების მოთხოვნა, რაც ხელს შეუწყობს მასშტაბების გაფართოებას.
პროდუქტების ბრენდის შექმნა და მისი პოპულარიზაცია, რაც ხელს შეუწყობს მომხმარებლების ერთგულებას და სტაბილურ შემოსავალს.
მდგრადობის მთავარი ფაქტორი: პროექტში მონაწილეები არა მხოლოდ შემოქმედებითი უნარების განვითარებას, არამედ მეწარმეობრივი აზროვნების ჩამოყალიბებასაც ისწავლიან, რაც მათ შესაძლებლობას მისცემს დამოუკიდებლად განაგრძონ საქმიანობა, განავითარონ პროდუქცია და შექმნან სტაბილური ბიზნესი.
ქეთი გობრონიძე
დეკემბერი 6, 2024 | 12:33 amარ ჩანს მოსწავლეთა თანამშრომლობა მხარეებთან, არ ჩანს ვინ შეასწავლის ხელსაქმეს დაინტერესებულ მოსწავლეებს