პროექტის ხელმძღვანელის სახელი და გვარი, თანამდებობა
ლაზარე ბადალაშვილი
აპლიკანტის დაბადების თარიღი
2008-05-09
აპლიკანტის მისამართი (ფაქტიური)
ვიტალი დარასელიას #12
მობილური ტელეფონი
596 760 006
ელექტრონული ფოსტა
lazarebadalashvili34@gmail.com
დეტალური ინფორმაცია
პროექტის ხანგრძლივობა
3 თვე
პროექტში ჩართული ყველა პიროვნება, მათი სტატუსი და კონკრეტული მოვალეობები
ლაზარე ბადალაშვილი მოსწავლე- ხელმძღვანელი
ჯოხაძე ნატა მოსწავლე
ლუკა ბარბაქაძე მოსწავლე
მარიამ მამულაშვილი მოსწავლე
მაია მუშკუდიანი მასწავლებელი
მოთხოვნილი თანხა (დოლარი)
450
თანამონაწილეობის თანხა (დოლარი)
3
მიგიღიათ თუ არა უკვე თქვენ ან თქვენი პროექტის სხვა მონაწილეს Initiatives.GE -ს საგრანტო პროგრამის ფარგლებში დაფინანსება
არა
როგორ შეიტყვეთ კონკურსის შესახებ
რეგიონული კოორდინატორი
პროექტის მოკლე აღწერა
პროექტის მიზანია ჩავატაროთ კვლევა თუ რამხელა ზეგავლენას ახდენს რუტინული სასწავლო და სამუშაო სივცე ჩვენს პროდუქტიულობაზე და მენტალურ ჯანმთელობაზე.
ჩვენ ვეცდებით რომ 2 დღით შევცვალოთ სასწავლო პროცესი, ამისთვის ვაპირებთ რომ განვათავსოთ დინამიკები თვითეულ სართულზე და ზარის მაგივრად წყნარი და მშვიდი ხმა დავაყენოთ, ასევე ეს დინამიკები შეასრულებენ რადიო გადამცემის ფუნქციას, რისი მეშვეობითაც მოსწავლეებს გავაგებინებთ ახალ ინფორმაციებს და დასვენებებზე ჩავრთავთ მშვიდ მუსიკებს
ჩატარდება გამოკითხვა კვლევის ჩატარებამდე და მას შემდეგ რისი მეშვეობითაც გამოვიტანთ დასკვნას.
მოსალოდნელი შედეგები
პროეკტის განმავლობაში ბევრი პრობლემა და საჭიროება გამოიკვეთება, წამოიჭრება საკითხები რომლებიც აქამდე არ იყო თვალსაჩინო, ჩვენ დავადგენთ გადაჭრი ხერხებს და გავაუმჯობესებთ სასწავლო და სამუშაო სივცეს.
საჭიროებების/პრობლემის აღწერა
რუტინული გარემო სასწავლო დაწესებულებაში არამარტო მოსწავლეებზე არამედ მასწავლებლებზეც ზემოქმედებს, აზიანებს ჩვენს ჯანმთელობას, ზეგავლენას ახდენს ემოციებზე, გვაკარგინებს კონცენტრაციის უნარს და ქმნის არაჯანსაღ გარემოს რაც აისახება ჩვენს პროდუქტიულობაზე. ასევე ზუსტად ეს არის მიზეზი იმ აგრესიისა რასაც ხშირად ვხედავთ მოსწავლეებისგან სკოლის მიმართ.
რა ღონისძიებები გატარდება აღნიშნული მიზნის მისაღწევად
1 ჯგუფის შეკრება და თემის განხილვა
2 ბუკლეტების და სტიკრების დამზადება
3 საინფორმაციო პროექტის შექმნა
4 ტრენინგ შეხვედრა მოსწავლეებთან და პედაგოგებთან
5 ფსიქოლოგის მოწვევა
6 ფარული გამოკითხვა
7 დინამიკების და ტექნიკის გამართვა
8 საგაკვეთილო პროცესის სიმულაცია 2 ღის განმავლობაში
9 ინტერვიუ მასწავლებლებთან, მოსწავლეებთან და მშობლებთან
10 შედეგების შემდეგ გამოკითხვა
11 მთლიანი პროცესის ვიდეომასალის შეგროვება.
12 სხვა სკოლებთან შედეგების გაზიარება
მოკლედ აღწერეთ გრანტის ფარგლებში მოთხოვნილი ნივთების/მომსახურების/სხვა საჭიროება
4 დინამიკი
ფოტო-ვიდეო აპარატი
საკანცელარიო ნივთები
საინფორმაციო ბუკლეტები
სტიკერები
ჯგუფის წევრების მაისურები
პროექტის პარტნიორები
მოწვეული ფსიქოლოგი
ვინ არიან პროექტის ბენეფიციარები
მოსწავლეები,მასწავლებლები და მშობლები
აღნიშნული ბენეფიციარების რაოდენობები ცალ-ცალკე
მოსწავლე 400
მასწავლებელი 40
მშობლები 500
შესაძლო რისკები, რამაც შეიძლება ხელი შეუშალოს პროექტის წარმატებით განხორციელებას. განსაზღვრეთ მათი თავიდან აცილების გზები
გაუთვალისწინებელი ბუნებრივი მოვლენები
პროექტის მდგრადობა მისი დაფინანსების დასრულების შემდეგ
ჩევენს მიერ ჩატარებული პროექტი მოტივაციას აამაღლებს მოსწავლეებში და პედაგოგებში. დაგვანახებს რომ ინოვაციური გარემო ჩვენს პროდუქტიულობაზე დადებითად იმოქმედებს. პროექტის დასრულების შემდეგ ჩვენ გავაგრძელებთ ინოვაციური გარემოს შექმნას და ამ პროექტს შევიტანთ სხვა სკოლებშიც.
ამ პროქტით გვინდა ყურადღება გავამახვილოთ და გამოვკვეთოთ პრობლემები რუტინულ სასწავლო და სამუშაო გარემოზე, რამხელა ზიანი და ზეგვალენა აქვს ჩვენზე და ვეცადოთ გადავჭრათ ეს პრობლემები.
მოსწავლეებს სურვილი აქვთ იმუშაონ იმ პრობლემებზე, რაც საგაკვეთილო პროცესს ხდის სტრესულს და რუტინულს. საინტერესო დამოკიდებულება აქვთ საკითხების მიმართ. უფრო მეტი კონკრეტიკაა საჭირო
პროექტის იდეა შეესაბამება კონკურსის მიზნებს
პროექტი პასუხობს ადგილობრივ საჭიროებებს
პროექტის განხორციელება მოიცავს მოსწავლეთა თანამშრომლობას სხვადასხვა სექტორთან
Tea Amurvelashvili
დეკემბერი 8, 2024 | 2:47 pmმოსწავლეებს სურვილი აქვთ იმუშაონ იმ პრობლემებზე, რაც საგაკვეთილო პროცესს ხდის სტრესულს და რუტინულს. საინტერესო დამოკიდებულება აქვთ საკითხების მიმართ. უფრო მეტი კონკრეტიკაა საჭირო