,, გამომსახველობას დიდი ძალა აქვს, იგი ცალკეულ იდეას საყოველთაოდ გარდასახავს“ _უმბერტო ეკო.
სწორედ, ამ გარდასახვის საშუალებით მასწავლებელმა უნდა გააცოცხლოს , განავითაროს მოსწავლის ფანტაზია, აქტიურად ჩააბას სასწავლო პროცესში და კრეატიული უნდა გახადოს, უნდა ასწავლოს საჭირო ინფორმაციის მოძიება და გამოყენება.
ამ პროექტის მიზანი არის ის, რომ მოსწავლეები გახდნენ:
1. ინფორმაციისა და საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების კომპეტენტური მომხმარებელი;
2. განივითარონ ინფორმაციის მოძიების, დამუშავებისა და შეფასების უნარი;
3. განივითრონ კომუნიკაციისა და თანმშრომლობის უნარი;
4. შეძლონ საკუთარი პროდუქტის შექმნა და გამოყენება.
თვითგანვითარების პროცესში.
შედეგი იქნება ის, რომ,
1. მასწავლებელი შექმნის გაკვეთილის გეგმებს, რომლებიც გამდიდრებულია გაკვეთილის ჩასატარებლად საჭირო სასწავლო ელექტრონული რესურსებით.
2 . მოსწავლეები იყენებენ საგაკვეთილო პროცესში ნოთბუკს, ინტერნეტს. მოიძიებენ საჭირო ინფორმაციას, ფილმს, სიტუაციას და მუშაობენ , ქმნიან საჭირო რესურსს.
მასწავლებელი გეგმავს გაკვეთილს, სადაც ელექტრონულად მომზადებულ საჭირო მასალას მოარგებს , როგორც ერთ-ერთი აქტივობა. შემდეგ გაკვეთილის პროცესში ხდება მისი რეალიზება.
მოსწავლე ინფორმაციის პასიური მიმღები კი არ უნდა იყოს , არამედ მან თავი უნდა გაართვას სასწავლო პროცესისადმი თანამედროვე კონსტრუქტივისტულ მიდგომას, რომელიც ითვალისწინებს ცოდნის მიგნებასა და ახლის შექმნას მოსწავლის მიერ.