პროექტის ხელმძღვანელის სახელი და გვარი, თანამდებობა
ლიკა ლომსაძე
აპლიკანტის დაბადების თარიღი
2009-05-19
აპლიკანტის მისამართი (ფაქტიური)
ხაშური ჭონქაძის ქ N31
მობილური ტელეფონი
577421132
ელექტრონული ფოსტა
likalomsadzee1@gmail.com
დეტალური ინფორმაცია
პროექტის ხანგრძლივობა
4 თვე
პროექტში ჩართული ყველა პიროვნება, მათი სტატუსი და კონკრეტული მოვალეობები
სსიპ ილია ჭავჭავაძის სახელობის ქალაქ ხაშურის N3 საჯარო სკოლის მოსწავლეთა თვითმმართველობა
ლიკა ლომსაძე, (მე-10 კლასის მოსწავლე) პოროექტის ხელმძღვანელი. პასუხისმგებელი ყველა ეტაპზე
ანანო ესიკოვი (მე10 კლასის მოსწავლე, მოსწავლეთა თვითმმაღთველიბის თავმჯდომარე) პასუხისმგებელია სხვადასხვა სამსახურებთან მოლაპარაკებებზე, შეხვედრების წარმოებაზე/ სტაჟირების პროგრამის შემუშავება; იმ უწყებების მოძიება ვინც სურვილს გამოთქვამს პროექტში ჩართვაზე და სხვ)
ნუცა პაპიაშვილი ( მე11 კლასის მოსწავლე) პასუხისმგებელია სხვადასხვა სამსახურებთან მოლაპარაკებებზე, შეხვედრების წარმოებაზე/ სტაჟირების პროგრამის შემუშავება; იმ უწყებების მოძიება ვინც სურვილს გამოთქვამს პროექტში ჩართვაზე და სხვ)
მარიამ გაგლოშვილი (მე10 კლასის მოსწავლე) პასუხისმგებელია სხვადასხვა სამსახურებთან მოლაპარაკებებზე, შეხვედრების წარმოებაზე და სხვ
ანა გრიგალაშვილი, ანნა მათიაშვილი, ნინო ლიპარტელიანი,მერი გედიანიძე, ანამარია შველიძე, ნინი გოცირიძე , ნინი ბერიძე, ლიზი მურმანიძე (მე10 კლასი მოსწავლეები)(გამოკითხვების წარმოება, სტაჟირების პროგრამის შემუშავება და მოსწავლეთა გადანაწილება სტაჟიერბის სხვადასხვა ჯგუფებში ;კონფერენციის ორგანიზება
მოთხოვნილი თანხა (დოლარი)
450
თანამონაწილეობის თანხა (დოლარი)
0
მიგიღიათ თუ არა უკვე თქვენ ან თქვენი პროექტის სხვა მონაწილეს Initiatives.GE -ს საგრანტო პროგრამის ფარგლებში დაფინანსება
არა
როგორ შეიტყვეთ კონკურსის შესახებ
რეგიონული კოორდინატორი
პროექტის მოკლე აღწერა
პროექტის მიზანია ხელი შევუწყოთ მოზარდებს პროფესიის სწორად შერჩევაში. დავანახოთ მათი ოცნების პროფესიის ძლიერი და სუსტი მხარეები, დაკვირვების საფუძველზე გადავაწყვეტინოთ სამომავლო მიზნები. პროექტის შედეგად მოსწავლეები შეძლებენ აირჩიონ სასურველი პროფესია და დასახონ სამომავლო კარიერული გეგმა.
მოსალოდნელი შედეგები
პროექტში ჩართული ბენეფიციარები დააკვირდებიან იმ პროფესიის ადამიანებს იმ სამსახურებში სადაც მომავალში თავად გეგმავენ მუშაობას. ბენეფიციარები დააკვირდებიან, გააკეთებენ ჩანაწერებს და აღწერენ იმ სამუშაოს რის შესრულებაც მოუწევთ, გაანალიზებენ და მიიღებენ გადაწყვეტილებას. გაივლიან კონსულტაციებს როგორ დაგეგმონ მომავალი.
შედეგად მივიღებთ თაობას რომელსაც გაცნობიერებული აქვს საკუთარი მომავლის გეგმები, მიზნის მისაღწევად ექნება დროში გაწერილი გეგმა. მომავალში გვეყოლება ისეთი პროფესიონალი კადრი ვისაც ეყვარება თავისი სამსახური და გაცნობიერებული ექნება მასზე ნაკისრი მოვალეობანი.
ბენეფიციარები გააკეთებე ჩანაწერებს , რომელსაც ექნება სარეკომენდაციო ხასიათი , გამოცემენ ბროშურის სახით, საკუთარ ნააზრევს გააცნობენ საზოგადოებას სოცლაიური ქსელის და ბეჭდური მედიის საშუალებით.
საჭიროებების/პრობლემის აღწერა
ჩვენ ვეხედავ როგორ მისწრაფიან ახალგაზრდები კონკრეტული პროფესიისაკენ, ვხედავთ მშობლების თავდადებულ ხელშეწყობას შვილებისადმი. თუმცა ვხედავთ მიტოვებულ უნივერსიტეტებს არასწორად შერჩეული პროფესიის გამო, სტრესად ქცეულ სამსახურებს არასწორად შერჩეული პროფესიის გამო.
არასწორად შერჩეული პროფესია სტრესის საფუძველია და ნეგატიურად აისახება საზოგადოებაზე.
რა ღონისძიებები გატარდება აღნიშნული მიზნის მისაღწევად
1. პროექტის გაცნობა სამიზნე აუდიტორიის წინაშე.
2. გამოკითხვის ჩატარება საოცნებო პროფესიებზე. (ჩავატარებთ ელექტრონულ გამოკითხვებს , დავამუშავებთ მონაცემებს და გამოვავლენთ სასურველი პროფესიების რეიტინგს.)
3. კითხვარის შედეგად გამოვლენი პროფესიების მიხედვით დასაქმებულთა და სამსახურების მოძიება და მოლაპარაკებების წარმოება რათა კითხვარში მონაწილე ბენეფიციარებმა შეძლონ მოკლე სტაჟირების გავლა . (ჩვენ მივალთ იმ ორგანიზაციებში რომელი პროფესიებიც უფრო მეტჯერ დასახელდა, ვაწარმოებთ მოლაპარაკებებს ხელმძღვანელობასთან და სპეციალისტებთან რათა მათ ჩვენს ბენეფიციარებს დუთმონ 1 /ან 2 კვირის განმავლობაში გაკვეთილების შემდეგ 1,5-ან 2 საათი, პროფესიის გასაცნობათ, საქმიანობის დეტალებზე დასაკვირვებლად)
მაგალითად თუ გამოკითხული მოსწავლეებიდან 10ს სურს ექიმობა, ჩვენ მოველაპარაკებით ხაშურში არსებულ 2 საავადმყოფოს და ჯანდაცვის ცენტრს რათა უმასპინძლონ ჩვენ მოსწავლეებს (4-4-3 კაციან ჯგუფებს) გაკვეთილების დასურულების შემდეგ 1ან 2 საათით, რათა მოსწავლეებმა შეძლონ დააკვირდნენ როგორ მუშაობენ რეალურ დროში ექიმები, რა გამოწვევები აქვთ, რა ხიბლავთ მათ თავიან პროფესიაში. გაუწიონ ბენეფიციარებს კონსულტაციები კარიერის დაგეგმასთან დაკავშირებით და დაანახონ შესაძლო რისკები . სტაჟირების პერიოდში ბენეფიციარები აწარმოებენ ჩანაწერებს. რათა შთაბეჭდილებები გაუზიარონ უფრო მეტ ადამიანს.
მოლოდინი მაქვს რომ ეს პროფესიები იქნება დაკავშირებული შემდეგ სამსახურებთან: მერია, საკრებულო, სასამართლო, პოლიცია, ბიზნესი, ჯანდაცვა, განათლება. გასტონომია; ვეტერინარია და სხვ.. ჩვენი გუნდი ეცდება დაფაროს ყველა მიმართულება და უზრუნველყოს ყველა იმართულებით სტაჟირების პროგრამის განხორციელება.
4.განვახორციელებთ ვიზიტს იმ უნივერსიტეტებში , პროფესიულ კოლეჯებბში შესაძ₾ოა პარლამენტშიც რომლებიც მოხვდება კითხვარის მიხედვით ტოპ სამეულში. წინასწარ შევათანხმებთ ვიზიტებს და უნივერსიტეტი მოგვიწყობს ექსკურსიას.
5. როგორც აღინიშნა ბენეფიციარები აკეტებე ჩანაწერებს. რომელსაც საბოლოოდ გადაამუშავებენ და წარადგენენ შემეჯამებელ კონფერენციაზე.
6. ვითანამშრომლებთ ადგილობრივ ბეჭდურ მედიასთან და იმ შემთხვევაში თუ დაინტერესდებიან პერიოდულად მივაწვდით პროექტში მონაწილე მოსწავლეების მიერ გადამუშავებულ სტატიებს პროფესიების შესახებ რასაც გააკეთებს ის გუნდი რომელსაც ჟურნალისტობა ექნება არჩეული მომავალ პროფესიად.
პროექტს შევაჯამებთ კონფერენციით სადაც მოვიწვევთ ყველა ჩართული მხარის წარმომადგენელს, მოსწავლეები გაგვიზიარებენ პროექტის ფარგლებში საკუთარ მიგნებებს
მოკლედ აღწერეთ გრანტის ფარგლებში მოთხოვნილი ნივთების/მომსახურების/სხვა საჭიროება
ხაშურის მერია, საკრებულო, სასამართლო, პოლიცია, საავადმყოფო, ადგილობრივი საწარმოები, რესტორნები, სკოლები და სხვ
ვინ არიან პროექტის ბენეფიციარები
სსიპ ილია წავჭავაძის სახელობის ქალაქ ხაშურის N3 საჯარო სკოლის 8-9-10 -11 კლასის მოსწავლეები (100 მოსწავლე)
შესაძლებელია სხვა სკოლის მოსწავლეებთან თანამშრომლობაც მათი სურვილის მიხედვით
აღნიშნული ბენეფიციარების რაოდენობები ცალ-ცალკე
100 მოსწავლე. ეროვნული უმცირესობის 0
შესაძლო რისკები, რამაც შეიძლება ხელი შეუშალოს პროექტის წარმატებით განხორციელებას. განსაზღვრეთ მათი თავიდან აცილების გზები
პროექტის განხორციელება მნიშვნელოვნად არის დამოკიდებული იმ სამსახურებზე სადაც მოსწავლეებს მოუწევთ სტაჟირების გავლა.
ზემოთხსენებულიდან გამომდინარე განვახორციელე რამდენიმე ვიზიტი სხვადასხვა სამსახურში და მივიღე წინასწარი თანამშრომლობის დაპირება.
თუ როემელიმე უარს მაინც გამოაცხადებს , ჩვენ მოვიძიებთ სხვა სამსახურს და შევძლებთ ჩანაცვლებას.
პროექტის მდგრადობა მისი დაფინანსების დასრულების შემდეგ
პროექტის დასრულების შემდეგ მოსწავლეებს შეეძლებათ კონსულტირება გაუწიონ სხვა მოსწავლეებს პროფესიის არჩევსასა და კარიერის დაგეგმვაში. აღნიშნული პროფექტი სკოლაშ საფუძველს დაუდებს მოსწავლეთა თვითმმართველობის ყოველწლიურ აქტივობას რომელის კარიერის დაგეგმვას მიეძღვნება.
ქვეყანა მიიღებს ისეთ თაობას რომელსაც ეყვარება საკუთარი პროფესია!
ყველა არასრულწლოვანი ოცნებობს სხვადასხვა პროფესიაზე. ისახავენ მიზნებს, ხან გამოდით ხან არა. როდესაც მიზანს მიაღწევენ და ოცნების პროფესიას დაეუფლებიან იმედგაცრუებულნი რჩებიან. სამსახური მათთვის ტვირთად და სტრესად რჩება. იდელურ ვითარებაში ადამიანს სამსახური უნდა უყვარდეს და დისკომფორტს კი არა სიამოვნებას უნდა ანიჭებდეს საკუთარი საქმიანობა. პროექტ "HR"-ის მიზანია მოსწავლეებს დღევანდელ რეალობაში ვანახოთ მათი ოცნების პროფესიები. ახალგაზრდები საოცნებო პროფესიების ადამიანებს დააკვირდებიან მათ სამსახურებში.
პროექტის აქტივობები მოსწავლეების მიერ არის დაგეგმილი რეალურ საჭიროებებს ეფუძნება, თუმცა არ არის პროექტი მდგრადი, მოსწავლეებს დაგეგმილი აქვთ საჯარო და სახელმწიფო სამსახურში შეხვედრები, რაც შესაძლებელია ჩაბაცვდლეს, მისი ინიციატივების ფარგლებში განხორციელებაც.
პროექტის იდეა შეესაბამება კონკურსის მიზნებს
პროექტი პასუხობს ადგილობრივ საჭიროებებს
პროექტის განხორციელება მოიცავს მოსწავლეთა თანამშრომლობას სხვადასხვა სექტორთან
ლია გორელიშვილი
დეკემბერი 5, 2024 | 9:57 amპროექტის აქტივობები მოსწავლეების მიერ არის დაგეგმილი რეალურ საჭიროებებს ეფუძნება, თუმცა არ არის პროექტი მდგრადი, მოსწავლეებს დაგეგმილი აქვთ საჯარო და სახელმწიფო სამსახურში შეხვედრები, რაც შესაძლებელია ჩაბაცვდლეს, მისი ინიციატივების ფარგლებში განხორციელებაც.